Hva skjer hos dere på en torsdag?

virvla

Gift med forumet
Siden Goolle har etterlyst aktivitet her, får vi legge oss litt i selen jenter!!! Se hvor mange som svarer på denne tråden??! [8D]

I dag har jeg vært til gravidmassasje kl 09! Fantastisk deilig! Massasjebenk med hull til magen. Var helt vidunderlig å ligge på magen igjen! Holdt på å sovne. Ble skikkelig salig av oljen og den rolige musikken også.

Har vært innom bakeriet og kjøpt deilig brød og rundstykker, spist god lunch. Snart venter middagslaging. Blir hjemmelagde kjøttkaker i dag med kålstuing, poteter, gulrøtter og brun saus. Det liker Noah godt også.

Og SÅ skal jeg hente vuggen til babyen i dag! Og montere den opp og legge på babysengetøy!

Og btw, akkurat 1 mnd igjen til termin. Halleluja! [8D]

Hva skjer hos dere godtfolk?
[:)]

begynte dagen kl 7 då va d vist på tide å stå opp, så sko me ver på helsestasjonen kl 0910 så bar d rett i barnehagne.
Å nå spise eg litt lunch før eg ska opp på syromme å sy litt kler så frølnå kan bruka i barnehagen.....

Åhh, Virvla! Jeg vil ha livet ditt[:D][:D]

Jeg våknet 12.. TOLV!!!! Skulle bare ligge liiitt til når mini og sambo gikk til barnehagen.
Jadda, borte var jeg. Sov ekstremt dårlig i natt.

Så nå er dagen halvveis ødelagt. Jeg har laget bursdagsgave fra Ole Henrik til oldemoren som har bursdag i morgen. I dag kjører vi til Molde for å overraske henne <3 Det blir koselig!

Før vi kjører kl. 16, skal jeg vaske og henge opp klær, vaske kopper, rydde bort alt scrappestæsj, og pakke for alle tre.
Hurra!

Ha en fin torsdag/helg alle sammen[:)]

*

jeg leverte i bhg kl 9 idag, gik hjem og koste meg med frokost og kaffe [:)] så dro jeg til sandvika storsenter og møtte min venninne med hennes 5mnd gamle sønn. shoppet litt Mie [;)]

nå har jeg hentet tuppa i bhg, vi skal leke litt før leggetid, så skal jeg slappe av foran tv'en. mannen er på jobbfest idag. satser på at hun legger seg pent, og sover....

jeg har satt inn hormonspiral[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

så jeg trøstespise lavkarbogids( krem og helsekost godis) og føler psyken er helt på bærtur å vil bare drite i å trene og spise sunt[:(]

ellers da så skal vi på dåpssamtale i kveld.. d blir spennende, juhu[8|][:)]

have a nice night[;)]

Flott flott flott [:)] Høres ut som alle har spennende og innholdsrike liv. Gode greier!

Flere som vil dele torsdagen med oss??

[:D]

Junior har hatt hjemmedagen i dag. (hjemme fra b.hg hver tirsdag/torsdag). Vi var litt ute på morran, før soving. Så måtte jeg studere når han sov. Så var det ut og handle til middag, og hjem for å lage fiskeboller i hvit saus, Før mor måtte til å lese,og junior og pappa kosa seg i sola. Nå sover lillemann, jeg fikk 1 time lesefri, og kl 20.00 er det pån igjen med lesing.
Skikkelig begivenhetsrik dag[:'(] NOT!!!

Men uansett....det var min dag[;)]

i dag sto jeg opp klokken 0720. gikk på badet og kledde meg, så pakket jeg matpakken før jeg vekte mannen og jagde han opp, så gikk jeg og la meg inntil storesøster og koste litt med henne, så hun fikk en rolig start på dagen. vekte lillesøster sist.

vi har vært i åpenbarnehage i fra halv 9 til 13 å lekt med de andre barna.
ellers har vi vasket hybelen som vi har bygd så hybelboerne får flytte inn over helga.
så har begge barna badet og ene sover nå mens den andre sliter litt med å sove.
men det kommer seg nok etterhvert.

ellers i dag skal jeg vel bare slappe av.

Vi begynte dagen kl 7.45..
Noe som egentlig er litt sent når snuppa skal være i bhg før 9 [8D]
Men, vi klarte oss bra uansett.
Når snuppa var levert i bhg, og gubben startet i fjøset,
var det min tur til å starte helgavasken inne.
Så.. min dag har gått i rydding og tørking av støv..
Golvene blir tatt i morgen ettermiddag når vi er kommet
hjem fra jobb.

Snuppa og sambo kom hjem ca 15.30 og middagen var servert 16.00.
Etter det har vi vært på en snar visitt til gudmoren til Thea,
så det ble litt sen dag i dag, snuppa var i seng 20.30..
Og sov som en sten med en gang <3 [:)]

Nå har jeg kokt bringbærsyltetøy, og venter på sambo etter dagens siste
fjøs økt.. kansje vi får spist litt kveldsmat ilag..

I morgen er det jobb.. [:)]

Ønsker alle en fin kveld, såfall de timene som er igjen..
OG...
Ønsker alle en fin fredag [:D]

Dagen min startet sånn delvis kl 7. store søster hadde stått opp rundt 6 og satt nede å så på tv.Vekte lillesøster og lagde mat til ungene og matpakke. Glede på dem og dro ned til barnehage og skole rundt 8 og dro hjem og sovnet til kl 11 spiste frokost og satte på en film som varte til kl 14 og da måtte jeg dra på jobb.
Så har akkurat kommet meg hjem.

hehehehe skjedde lite gøy i går,akkurat som i dag[:D] Emily våknet kvart på fem i dag så det blir veldig,veldig tidlig kveld her gitt[8D]

Back
Topp