Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ostesnitzel til middag!! Som er min nye dille i graviditetenhåper mannen kjøper med potetgull hjem fra trening, fikk så lyst på
![]()
Fint lite. Litt skuff, men men.
Fikk sjokolade av sambo og barna på senga, sov litt lenger i dag. Så bakte jeg muffins til mamma kom på besøksambo har reist på jobb nå så jeg får begynne på middagen
Det er vel derfor det er litt skuff. Jeg gjorde mye utav farsdagen, så gidder han ikke å gjøre noe for meg. Så han kan se langt etter noen kake i november.Sambo har blitt flinkere de siste åra, jeg gjorde skikkelig stas på han i november også (mye mer enn han gjorde idag) så han kommer seg![]()
Det er vel derfor det er litt skuff. Jeg gjorde mye utav farsdagen, så gidder han ikke å gjøre noe for meg. Så han kan se langt etter noen kake i november.![]()
Har minnet ham på det. Såeh. Litt av poenget for min del er at han viser litt initiativ, ellers kan jeg jo kjøpe blomstene selv. Får bare slå meg til ro med at dette ikke blir markert hos oss.Ja sann blir det da.. du får minne han på detHer tok det 7 år da..