Hva skjer hos dere idag?

Momofmany

Forumet er livet
..på morsdagen? Her lager mannen sosakjøt til middag og vi har invitert foreldra hans, etterpå blir det brownies som han også har laga. Fra barna fikk jeg fire selvlagde nydelige kort :) En flott dag!

Jeg skal snart løpe ut døra og på jobb... kort fikk jeg av frøkna tidligere i uka og hun er hos faren i helgen.. en helt normal jobbehelg egentlig..

Ostesnitzel til middag!! Som er min nye dille i graviditeten :D håper mannen kjøper med potetgull hjem fra trening, fikk så lyst på :P

Akkurat nå er jeg på jobb og etter det er det rett til sykehuset og ta en mulig siste farvel med min kjære oldemor

Fikk sjokolade av sambo og barna på senga, sov litt lenger i dag. Så bakte jeg muffins til mamma kom på besøk :-) sambo har reist på jobb nå så jeg får begynne på middagen

Fint lite. Litt skuff, men men.

Sambo har blitt flinkere de siste åra, jeg gjorde skikkelig stas på han i november også (mye mer enn han gjorde idag) så han kommer seg ;)
Det er vel derfor det er litt skuff. Jeg gjorde mye utav farsdagen, så gidder han ikke å gjøre noe for meg. Så han kan se langt etter noen kake i november. :p

Ja sann blir det da.. du får minne han på det :( Her tok det 7 år da..
Har minnet ham på det. Såeh. Litt av poenget for min del er at han viser litt initiativ, ellers kan jeg jo kjøpe blomstene selv. Får bare slå meg til ro med at dette ikke blir markert hos oss. :)

Mannen sover fordi han har nattevakter, og jeg å jentene er på soffan foran tven:p middag blir vel pizzaerester fra i går. Planer om å gjør minst mulig:p

Har fått noen mld fra venninner.
Her blir det ikke gaver, da jeg er imot gaver på morsdag og valentines osv :P
Mannen er knallsjuk så jeg stod opp med lille, som alle andre dager i uka :P Nå baker jeg.

Soskjøtt, nam! D kunne jeg og tenkt meg. Har aldri lagd d selv :s Blir hjemmelagd pizza på oss idag, mannen som har valgt d.
Jeg har bakt sjokoladekake, så den skal mann og barn ha på glasur på, så blir d kakekos.

Vi har hatt laks, ris og grønt til middag, etter mitt ønske.
Vi har vært ute på lekeplassen/skøytebanen og spist boller og drukket kakao.
Minstemann er lagt, storesøster tegner.
Kommer til å bli en rolig kveld =)

Sosakjøtt - det fikk jeg lyst på nå! :)

Her fikk jeg blomster og en bok jeg ønsket meg, i tillegg til at treåringen hadde lagt et kjempefint kort til meg :) Jeg sov frempå og sto opp til god frokost og kakao. Ellers tilbragte vi dagen hos foreldrene mine sammen med søsknene mine og familiene deres.

Ingen som har gjort stas på meg. Gutta er for små, 2 år og en nyfødt. Jeg lagde middagen, ryddet garasjen bakte en katastrofe av en kake som 2 åringen elsket da. Håper på litt mer stas på bursdagen min i morn

Back
Topp