hva skjer hos deg? Skravletråd

*KristineS

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Tenkte det hadde vært ok med en skravletråd., noen ganger har jeg lyst å lette hjerte, men orker ikke lage en helt ny tråd bare for å fortelle at jeg hadde forstoppelse i sta eller at så en dame tryne på isen (å fortelle hvor ond jeg er som lo av henne, eller hvor høyt jeg mener jeg fortjener en medalje for å ha hjulpet henne)
Her kan vi skrive om akkurat hva vi vil, komme med spørsmål, slenge dritt om en avisartikkel, en vits innimellom er ikke å forakte;) Dere skjønner tegninga;)

Jeg kan jo begynne med at bikkja startet dagen med å kaste opp på teppe! Herlig., å det er aldri snakk om å gjøre det på gulvet! Neida, helst steder det er vanskelig å vaske opp, å så jeg får mest mulig jobb med det! Jeg vet at hun gjør det med vilje, for hun har faktisk ALDRI kastet opp noen andre steder enn i sofaen, på teppet, i senga mi.., med andre ord steder man helst vil at hunden skal kaste opp;p Men er jo stakars på lille frøkna da<3
i dag har jeg spist ca 38 oliven og føler meg faktisk litt grønn..
Jeg har sååå lyst på fritert chips i dag, men kjæresten skal lage fiskekaker fra skrætch, så jeg får vel bøye meg i det sunne støvet;)

Jeg sitter på sofaen og ser på ski-vm, med klesvask som burde legges sammen og hus som skulle hatt besøk av støvsugeren. Til mitt "forsvar" er jeg sykmeldt for å bli kvitt en standhaftig forkjølelse..

Her er det også sofaen for å pleie en influensa :) Blir noen eoisoder QI på pcen. Orker ikke å følge med på vm, litt lei vintersport.. Er noe annet når sykkelsesongen starter for fullt :D Så håper jeg barnefar kommer en tur på sykebesøk iløpet av kvelden <3

Mamma har akkurat hentet begge barna og mannen har vedlikeholdsnatt på jobben. Så jeg skal bare slappe av og mulig gjøre unna litt helgevask:) deilig med litt alene tid:)

Mange som er syke om dagen., føler meg ikke helt tipp-topp selv, men regner med (håper!) det går over før det bryter helt ut!

Jeg ligger på alle fire å skrubber flisene på badet med sånn trekanta skrubb jeg invisterte i i dag:) genial!! Nå har jeg en liten pause;)

Vi driver og pakker og pakker. Flytter inn i ny leilighet i helga, så kvelden blir nok brukt på enda mer pakking. Og litt tv-kos da.

Vi har omgangssjuka i hus, så de siste dagene har jeg vasket MYE klær, sengetøy og håndklær...

Var hjemme med minsten i går, jobbet halv dag i dag og i morgen er mannen hjemme og jeg jobber full dag. Har senvakt i morgen og de er aldri lette å få noen andre til å ta en fredag;)

I går trente jeg fuego (zumba-lignende). Deilig, men kjenner at bekkenet begynner å protestere for alvor...æsj!!!

Nå er det bare 1 1/2 uke til ordinær ul! Jippi! :):)

Prøver å shine opp huset før mamma kommer på besøk i helgen (hun bor på østlandet og vi på Vestlandet så er ikke så ofte vi sees) og det er litt av en jobb siden formen min ikke har vært på topp og husarbeid har blitt noe nedprioritert... Hun er perfeksjonist og har vaske og ryddemani og jeg vet jeg får høre det hvis det ikke er etter hennes standard.., uff, er så sliten og har mest lyst til å gi f... å bare ligge på sofaen resten av kvelden.. Men må bare ta meg selv i nakken.. tenke å fortsette nå om 1, 2.. eller.. 5 min ca.. Lover! :p

Brukt dagen på å shine opp kåken før bursdagsfeiring av kommende storesøster på 3 år.. Nå ser det like jævlig ut som i går:S Så det var ei stolt og fornøyd, men sliten lita frøken som tok kveld:D Kan vel bare konkludere med at det har vært en vellyket dag;D

Jeg syns det er gøy med nytt hus og oppussing, men nå har det stoppa opp litt. Det er pappesker overalt, og først i går fikk vi dratt oss til IKEA for å kjøpe skap til alle klær som ligger slengt rundt i søppelsekker. Svigers kommer på besøk i kveld, og huset ser ikke ut. Det må ryddes og vaskes, klær må brettes, klesvaska henges opp og kjøkkenbenken er full av oppvask...

Men tiltak? Bah... Jeg er i tillegg sykemeldt fordi jeg er sliten, så det er vanskelig å finne energien til å gjøre alt sammen... Begge skuldrene mine er skikkelig betente, så de verker som tannverk, og bekkenet mitt merker at jeg var ute å gikk en time i går...

Gi meg styrke! Helga går vel med på å skru sammen flatpakkede skap... Blir fint til slutt da, er mantra :p

Dagens klageinnlegg ;)

Fææn så flinke dere høres ut som!! 97% av innleggene handler om vasking..Noen som tar på seg oppdrag?;)

Jeg satt i går kveld å trodde jeg skulle gå ut av mitt gode skinn, jeg tror jeg hadde feber, å så ut som et blekt monster med 4 kviser i panna, mørk under øynene og hadde tannverk ut av en vill verden!- Meeen i dag tidlig var det borte, helt fantastisk!!:)
Har bestemt meg for å pleie meg selv i kveld., ansiktsmaske, fotbad, skrubbe føtter, lang dusj og den regla der:) Er jo ikke noe i veien for å gjøre det ofte,men jeg føler jeg glemmer det bare.. Å når man først gjør det da, er det bare sååå deilig:):)

God helg mami`s:)

Har (faktisk) tatt en helgavask av kåken, noe som sjelden skjer på en fredag, bruker å vaske når det passer seg sånn, ofte midt i uka, eller på søndager :P tok meg en fridag, er sliten i kroppen, så trenger litt pause;) Men det beste er at jeg har fått ryddet i litt papirer og forskjelligt, skal lage oss walk in-garderobe og et barnerom, så roterommet må ryddes ut :P Ble inspirert av et tvprogram med sånne syke samlere eller hva de kalles :P

Så skal helgen nytes, med venninne lunsj i byen i morgen og isfiske på søndag :) God helg ladies! :)

Så flinke dere er da, her er det ikke noe vasking å snakke om i hvertfall, mine foreldre som har vesentlig høyere standard på sånnt har faktisk vasket når de har vært her (men er en uke siden nå da), formen min på en god dag tillater kanskje at jeg lager middag, på dårlige dager ingenting, så vasking utgår.
I dag har jeg fulgt eldstemann i bhg, vært til akupunktur og innom butikken og handlet så nå er jeg helt kaputt, skal slenge meg ned på sofaen og sove nå tenker jeg.

Ellers har jeg i dag oppdaget at tutehormonene virkelig har kommet, gråter for alt og ingenting, hvordan går det ann å finne hver minst lille ting for rørende?

Denne dagen har vert en dårlig dag. vondt i hele kroppen. Klarte meg gjennom arbeidsdagen, men det var bare akkurat. Nå er jeg gjennom sliten og har lyst å bare ligge meg ned. Men må holde hodet oppe til ungene ligger seg. :crybaby2Det var dagens klage fra meg

Vasking holder jeg meg laaaangt unna... formen min er ikke så god, alt av husarbeid og stort sett det meste med gutten vår har han nå ansvar for. Jeg har problemer med bekkenet, som blir verre ettersom tiden går... 16 uker idag.

Den siste uka har vi bringt inne og hjemme fordi snuppa har vært syk :( Men nå ser det ut for at hun er på bedringens vei hun våknet i ti tiden i går kveld og hostet til det kom slim opp hun har astma så hun blir ekstra slimete og tett når hun er syk så her pøses det på med "akutt" medisin... Men som sagt så våknet hun bare en gang og sov resten av natten og helt til over halv ni i morgest, er det lengste hun har sovet å på ei uke.. :)

Ellers så pissregner det her nord så nå er det blank is all over the place :( Akkurat nå vil jeg si at jeg HATER vinteren.

Back
Topp