Hva skjer her inne??

munter

Forumet er livet
Har det blitt nytt utseende på BV??

Dette likte jeg ikke, tror dessverre jeg ikke kommer til å bruke bv lengre.emoticon

Det var leit å høre.
Vi måtte gjøre noe med det gamle forumet vårt, da det var i ferd med å bryte sammen av all trafikken. Samtidig har vi oppgradert litt utseende. Håper du holder ut med oss i noen dager til, så skal du se at dette blir veldig bra!

Måtte vel kunne gå ann å gjøre noe med siden, uten å endre designet emoticon

Designet er jo supert og oppsettet er bra, så ser ikke grunn til å forlate forumet av den grunn.. Nå har vi jo også fått vite at alle meldingene våre kommer tilbake, så da er detg ingen grunn til å klage :)

Ser ikke problemet ?? 
Det blir jo en vane sak jo. 
Å når de blir ferdig med å fiske så blir det nok kjempe bra !!
De holder i det minste oppe forumet mens de fikser på det. 

Gleder meg til det er ferdig og man blir vandt med det 

Hvorfor står det at det er 6 svar på denne tråden når jeg bare ser hovedinlegget??? Nei, jeg liker heller ikke dette nye utseende.....emoticon

Åjo da. Det kommer duemoticon
For jeg lar deg ikke slippe unna :D 
Og vi kommer til å bli vandt med dette nye rare forumet. 

Fælt som alle syter om det nye designet da. Vi er noen vanedyr som lett kan lære oss å venne oss med noe nytt.

Syns dette ble flott jeg :)

Likte heller ikke denne utgaven emoticon

Tvilling74 skrev:

Detta tror jeg ikke jeg gidder lenge heller...hehe...Orker ikke å drive og lese hele tråder for er jo så himla rotete a gitt, ikke noe ordentlig skille mellom hva som er quotet, nick, signaturer osv. Leser svarene til folk i tråder og begynner å lure på hva dem prater om helt til jeg oppdager at jeg driver og leser signaturene til dem som har tekst i signaturen :p

Kunne ikke skjønner hvorfor noen hadde svart på en tråd med å skrive navna på barna sine og året de ble født på rekke og rad nedover f.eks :p :D hehe...

Det, dere synes er rotete nå. Kommer til å bli ryddet opp i etterhvert som all data er overført. Mulig forumet virker litt rotete for enkelte nå, men når dere har fått gjort dere litt kjent. Vil dere se at forumet er lett og oversiktlig. Men som sagt er vi midt i overføring, noe som dessverre kan virke litt rotete.

Ha is i magen folkens, dette kommer til å bli bra! emoticon

Det er ingen problemer med at ting ikke er over enda, at ting ikke er på plass eller lignende. Designet er søppel. At noen har kunnet velge dette her? Reklame i hytt og gevær.. BILLIG ser det ut. Nei, beklager. Dere kan ikke gjøre noe så det kan bli bedre, om dere ikke endrer designet.

forumet var mye bedre og mer oversiktlig som det var... fortsetter det å være slik finner jeg meg nok ett nytt forum å være på :(

Hvis dere ikke liker forandringen, er det ingen som tvinger dere til å være her.

Synes det er synd at så mange klager, etter bare noen få timer. Spesielt når BV gir en goood grunn for denne endringen. Jeg synes det er flott at de ønsker å forbedre forumet, og forandringer må faktisk til - følge tiden;).

Enig i at det ser ut som et "billigforum". Sånn som alle kan lage seg rundtom på nett...

Desverre har BV mistet sitt særpreg, og sklir nå rett inn sammen med mammanett og dinbaby. Det er jo en grunn til at vi valgte BV...

Mamma`n til Sandra skrev:
Fælt som alle syter om det nye designet da. Vi er noen vanedyr som lett kan lære oss å venne oss med noe nytt.

Syns dette ble flott jeg :)

Signerer :)

Tvilling74 skrev:

Back
Topp