Hva skjer her egentlig ?

m@mm@tileingutt

Andre møte med forumet
[>:]Her er det så mye mistenksomhet og krangling[:'(]Jeg vil veldig gjerne ha en forklaring. Jeg prøver å forstå det, men som ny her på formuet blir jeg ganske forvirret og oppgitt [:-]Kan vi nye her også få skjønne hva som skjer og hvorfor alle er så misstenksomme til alt [:-]

Jeg er ikke så ny, men henger ikke med på hva som skjer her jeg heller[:o]

Hmm kanskje noen er mistenksomme på meg og[;)] Ta en titt på hjemmesiden min og les alt om meg, jeg juger ikke på meg noe[8D]

Har ikke helt skjønt denne kranglingen og mistenksomheten som ror i visse forum...
Det beste er vel bare å holde seg utenfor spørr du meg!!!
Fikk med meg at du fikk noen heftige kommentarer,men det er vel ikke noe å bry seg om,du er iallefall veldig velkommen i mine øyne!!!

klem:)

Er enkelt å greit det at det har vært mye tull her,folk som er ute etter å provosere- noe som er ganske lett med hormonelle damer...
Og ut av dette har det blitt krangling!!![8|]
Noen aksepterer ikke å lese det eller det innlegget,og da legger de ut nye innlegg for å klage på det- mens de heller burde sende en mail eller no til adm/mod å si hva de mener.

ORIGINAL: Star83

Er enkelt å greit det at det har vært mye tull her,folk som er ute etter å provosere- noe som er ganske lett med hormonelle damer...
Og ut av dette har det blitt krangling!!![8|]
Noen aksepterer ikke å lese det eller det innlegget,og da legger de ut nye innlegg for å klage på det- mens de heller burde sende en mail eller no til adm/mod å si hva de mener.

Bra svart[8D]

Back
Topp