Hva skjer før termin

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Vel tiden kan jo ikke gå fort nok, men samtidig vet vel fler av oss at når august er over. Så går tida skummelt fort mot jul :p å da nærmer vi oss brått, å noen av oss vil kanskje være ferdig rundt juletider alt, av ulike grunner ;)

Men frem mot alt dette, så skjer det gjerne endel. Vi har kanskje noe på agendaen i mndene fremover å se frem til?

Her er det:

- Festival neste helg :) blir nok ut å se i gatene, spise noe god mat og håpe på noen kupp på salg :p

- starten av september er det dyreskue, det blir gøy for storebror med traktorer å dyr :)

- så er det konfirmasjon til et søskenbarn helga etter :)

- oktober tror jeg blir en traust mnd.

- november har vi masse bursdager som vi må gjennom. Så blir vel noe vær uke da :p

- å desember er koselig i seg selv. Med advent, julepynt å baking :D å da er vel jeg i mål :p

Jeg har ferie i en uke til, så den kommer vil til å fly avgårde :p

Dåp til tantebarnet i dag

Begynner på jobb etter ferien neste mandag, samt bhgstart igjen for størstemann.

Starten av september flytter vi endelig inn i nybygd hus!

Siste uka i september reiser vi en uke til Kreta.

Oktober og november går vel med til å komme i orden i nytt hus, så de går vel også unna.

Desember er jo noe for seg selv, går ut i permisjon rett før jul, samt at jeg har bursdag, feirer jul i eget hus for første gang, og skal nyte jula hjemme! DET gleder jeg meg til! :D

Så er det jo januar, og hvem vet hva den kan bringe :p

Jeg har eksamen og ultralyd til uka, så begynner skolen uken etter..

Så har jeg praksis hele september og halve oktober.

Jeg har bursdag i november og det samme med lille niesen min <3

Desember er måneden jeg har siste eksamen før jeg skal av i permisjon :D og så er det jo en driiiit koselig måned!! :) Så da skal jeg nok slappe av og bake og handle restene av gavene vi sikkert ikke har fått handlet osv. Gjøre klar siste tingene til babyens ankomst og sånt.

Så er det nyttårsaften og ikke lenge etter det så håper jeg på å få en liten baby i armene <3 :)

Håndball på tv fremover!

Jobbe når jeg orker :)

Amy Schumer 1. september med bestis :D

Tusvik og Tønne 25. oktober med bestis :D

Bursdagen til meg og gubben i oktober :)

Advent og alt som følger med jul :)

August går med på besøk neste uke også reiser vi til familien hans uka etter.

September håper vi på en liten ferietur bare jeg og mannen. En "siste reise" :p

Oktober tenkte jeg å reise hjem til min familie.

November skal jeg på jentetur til London.

Desember er jul og da feirer familiene våre sammen hos oss og svigers. Nyttår har vi ikke planlagt men jeg vil ikke reise bort i år da termin foreløpig er 13. Januar.

Mandag frisør <3 og muligens denne glukosebelastningstesten :) OUL fredag :)))

Har noen kyllinger som vokser til, håper de begynner å legge egg (de tre som ikke galer) Hehe

Har ikke turt å planlegge noe, men oktober blir det tur med jobbgjengen, til gdansk tror jeg det var.

Ellers skal jeg nyte denne graviditeten, hvem vet, det kan være den første og siste <3

Desember satser jeg på blir mye julekos. Og forhåpentligvis får jeg spille (kornett) i korps og kirkespillling så lenge som mulig :)

Neste helg blir det jobbing lørdag

Siste helga i august blir det konfirmasjon lørdag og dåp søndag :)

Så blir det jobbe lørdag igjen

Så er det en hel del bursdager før jul

Tiden kommer til å fly :)

Har egentlig ikke så mye spennende konkreter planlagt.

Ei uke til med ferie nå.

Neste helg er det en "cup" her i bygda, femte året den arrangeres. Var tidligere turnering i crocket, men blir visst flere øvelser i år :p

Bestevenninna mi flytter endelig "hit", så jeg blir kanskje mer helgesosial og sånt framover

Mannen har bursdag i november

Vi har bryllupsdag/jubileum i desember

så er det jo selvsagt hele juleforberedelsene fra november av med alt det innebærer av jobb og kos. :)

Ingen store planer egentlig. Nærmeste tiden blir det å holde ut ferieavviklingen på jobb med de tilretteleggingene jeg får til, og så trappe ned ;)
Litt bursdager og en messe i august, oppussing av barnerom i september med hjelp av min far.
I løpet av høsten skal jeg også gjennom tre etterutdanningskurs, siste to mnd før termin som også har en teoretisk og praktisk eksamen. Den praktiske kan jo bli....interessant... :P
Går ut i permisjon tidlig desember, gleder meg til en forhåpentligvis laaaaang juleferie! :D

Syns tiden går såå sent jeg, fatter ikke hvordan jeg skal få mnd til å gå!

Denne mnd er travel med bryllup og jobbreise viss formen tillater der.

September er det bryllup og konfirmasjon og kommende storesøster har bursdag.

Oktober og november går nok dritsent!! Men starter nok juleforberedelser tidlig og det er jo alltid koselig!

Jeg prøver å reise litt fra meg nå som jeg ikke kan det fremover.

Nå i august skal jeg nesten ikke være hjemme, skal til Sverige, Kroatia, Bosnia, Slovenia og Tyskland, så denne mnd kommer til å fly fort!

I september blir det noen turer til Tyskland.

I oktober skal jeg til Barcelona og ha over en ferieuke bare i Portugal, det blir siste turen.

I november blir det sikkert jule-og babyshopping.

Desember går nok til å klargjøre til jul, da har jeg også permisjon♡

Jeg tror tiden kommer til å fly avgårde!

Dåp for fadderbarnet, bursdag for det andre fadderbarnet, 30års lag for mannen, 60års lag for mamma, Kroatia, Brussel, enda en bursdag og muligens Spania :)

120årsdag (30+30+30+30) i trøndelag :)

Festival i nordland :)

September blir det myye jobbing(natt og dag)

1. Oktober sitter jeg på første rad når cecilia brækus bokser i spektrum :D

November er julebord og min 25årsdag :)

120årsdag (30+30+30+30) i trøndelag :)

Festival i nordland :)

September blir det myye jobbing(natt og dag)

1. Oktober sitter jeg på første rad når cecilia brækus bokser i spektrum :D

November er julebord og min 25årsdag :)
Jeg fyller også 25 år i november :)

August: full av bursdager

September: bursdager og mye jobb

Oktober: min bursdag, tur til Oppdal, tur til Oslo

November: tur til Oslo

Deretter er det full julemodus
Året kommer til å være over på et blunk!

De neste ukene blir travle!

Nå i august skal jeg hjem til familien en langhelg
Og så blir det OUL den 30/8 - som jeg gleder meg fryktelig til!!
I tillegg kommer en venninne til Oslo en langhelg. Ikke så ofte vi ses, så det blir trivelig!
Jeg skal i to tredveårsdager, en i august og en i september.
Jeg skal til utlandet en helg i bryllup i september

I oktober får vi besøk en helg av broren til mannen og hans familie.
I tillegg har vi lurt litt på å ta en helgetur bare oss to i oktober før jeg har kommet så langt at storbyferie ikke frister :) eventuelt tar vi oss en hyttetur en gang i høst. Jeg tenker godstol, pledd, kakao og høstfarget fjell utenfor vinduet <3

November blir ille stille.. Det er i alle fall ikke mange planer så langt!

Desember skal jeg virkelig kose meg! Jeg begynner å glede meg til jul i februar, og får ikke nok av julemusikk og stearinlys og Disneys julefilmer! I år kommer vi nok til å ferie jul hos oss siden det kun er en mnd før termin og jeg sikkert er både trøtt, sliten, tung, varm, lei og hormonell. Hehe. Det frister ikke så veldig å fly hjem eller kjøre bil over fjellet heller når man er 8 mnd gravid... Men kanskje vi får litt julebesøk? Det hadde vært hyggelig :)

Og så blir det permisjon nesten hele januar, før nurket er ventet den 30/1!

Oul om ei uke, konsert i september, og litt oppussing før desember står på planen :) Oktober og november tror jeg kommer til å gå seint siden jeg ikke har noen konkrete planer da :P

August og ut i midten av september er jeg opptatt hver eneste helg, så det kommer til å gå fort.

Så kommer resten av september og sikkert oktober til å gå med på å komme på plass i nytt hus. Har også både bryllupsdag og bursdag i oktober :)

I november skal alle julegavene handles inn og satser på iallfall en helg på hytta på fjellet. Pleier også å ha seminar med jobben i november så da går nesten en uke med på det :)

I desember skal jeg bare kose meg med førjulstiden og gjøre klart det siste på jobb før jeg går ut i permisjon :) Permisjonen starter lille juleaften og da skal romjulen og frem til termin bare nytes [emoji173]️

- Overtar hus 1. September så da blir det oppussing og innflytting

- høstferie med ungene i oktober, og da ventes og ett tantebarn <3

- november må vel brukes på julegavehandling

Back
Topp