Hva skjer etter avbrutt fryseforsøk? (medisinert)

BergOgDal

Flørter med forumet
Hei! Fryseforsøket mitt ble avbrutt på dag 10 med progynova. På dag 16 begynte jeg å få brun utflod men kun når jeg gikk på do, nesten ingenting på binden. Sånn varte det i 4 dager nå - brunt "vann" med brune slim biter (sorry tmi) ingen mens kramper eller noe. Er dette den blødninga og jeg har startet ny syklus...? Eller kommer det en "skikkelig" mens etter progynova? Slimhinne var på 6.9mm, så var ikke voldsom tjukk, og på Riksen sa " det kommer en blødning"

Hva er deres erfaring med avbrutt fryseforsøk?

Dette skjedde meg i august. Fikk mensen da jeg skulle hatt den, og fikk da gå rett på fryseforsøk i naturlig syklus (dette var også på Riksen). Jeg ble gravid på fryseforsøket i naturlig syklus, men endte dessverre i SA i uke 6.

Dette skjedde meg i august. Fikk mensen da jeg skulle hatt den, og fikk da gå rett på fryseforsøk i naturlig syklus (dette var også på Riksen). Jeg ble gravid på fryseforsøket i naturlig syklus, men endte dessverre i SA i uke 6.
Takk for svar! Har du til vanlig veldig regelmessig mens? Og opplevde ingen brun "spotting" etter avbrutt forsøk?

Takk for svar! Har du til vanlig veldig regelmessig mens? Og opplevde ingen brun "spotting" etter avbrutt forsøk?
Har til vanlig regelmessig mens ja, men alle rundene med stimulering, fryseforsøk, avbrutt fryseforsøk, graviditet og spontanabort har gjort den litt i ulage. Så i stedetfor syklus 28-29 dager, har den variert mellom 27 og 31 dager de siste mnd. Jeg hadde ingen brun spotting etter det avbrutte forsøket, da fikk jeg eggløsning og så mensen som jeg skulle. Men jeg fikk brun spotting etter negativt fryseforsøk på progynova i mai! Da jeg fikk negativ test fikk jeg beskjed om å slutte på progynova (og cyclogest) og de sa at jeg kom til å få en blødning i løpet av 2-3 dager. Blødningen kom allerede dagen etter, og var brun spotting før det gikk over til mer friskt blod etter 2 dager.

Har du enda ikke fått en mer vanlig blødning? Sikkert lurt å høre med Riksen hva de tenker!

Back
Topp