Hva skjer egentlig?

emma1

Betatt av forumet
Flere som opplever dette?

De siste par dagene har jeg måttet sove formiddagsdupp, ettermiddagsdupp og itillegg skriker senga etter meg på kveldstid...
På natten våkner jeg alt for ofte og må bytte side (stakkars samboer som aldri får ligge i en "stille" seng):sorry: Kan godt ligge frem til klokken 12 på formiddagen uten at jeg tenker "jeg må opp"... Er normalt tidenes A menneske, aldri sovet middagshvil eller noe... føler meg som en lat potetsekk:confused004:sleep002

Jeg står opp med lille kl 6-7 hver morgen, men sover gjerne noen timer på dagtid, sovner når han sovner (ca kl 20) og våkner hele natten fordi alt er ubehagelig. Har hatt det sånn ganske lenge, et par mnd kanskje, og hadde det litt mot slutten sist. Tror det bare er sånn :p men nå er vi snart i mål, da :)

Har hatt det sånn i noen uker nå. Får liksom aldri nok energi. Må si jeg gleder meg til jeg får nok overskudd igjen altså!

Har det sånn her også.. Til vanlig er jeg veldig rastløs og aktiv, så det tok en stund før jeg klarte å finne meg i at jeg faktisk måtte stoppe opp for å hvile innimellom :P

Høres kjent ut ja.. i går var jeg i seng kl 23, når sambo kom hjem fra fest kl 02.30 så var jeg fortsatt våken. Snur meg flere ganger i minuttet, alle stillinger er vonde, har halsbrann, må tisse etc. Sovna i 03 tida, våkna kl 6 og måtte tisse, lå våken en times tid og stod opp 9.30. Får ikke sove på dagtid siden alle liggestillinger er vonde og jeg bruker en evighet på å sovne. Tror jeg bare slokner av ren utmattelse til slutt på nattestid..:shifty: Godt det er siste innspurt for energinivået er heller lavt.

Problemet mitt er at jeg ikke klarer å ligge komfortabelt lenge om gangen, så det hjelper fint lite å legge seg tidlig for da våkner jeg midt på natta full av vondter... Men 4-5 timers søvn holder liksom ikke, så må stortsett få en dupp i løpet av dagen... Uansett ikke unormalt at man blir mer trøtt mot slutten :)

Høres digg ut å slappe av litt[emoji23]her står jeg opp med jentungen kl 06-07;ho holder det hele dagen mef full rulle frem til hun legger seg kl 19.00...da er jeg sliten;men klarer ikke legge meg enda[emoji23]legger meg sånn 22-22.30 tida;er på do ca annenhver time;og snur på meg de resterende annenhver timene fordi det er så vondt....så På'n igjen....[emoji23][emoji23][emoji23]

Sånn er det her også [emoji85] Får aldri hvilt meg nok [emoji37] Trøtt hele tiden. I dag var jeg med yngste på kjøpesenter for å kjøpe sko til henne, var så sliten når vi kom hjem at jeg halvsov meg gjennom utallige episoder av Dr. McStuffin og Daniel tiger [emoji85]

Trøtt mye her også. Står opp med han lille som skal bli storebror sånn ca kl 6 hver dag og stuper i seng før kl 23 og tar gjerne en dupp mellom kl 20 og 21... De dagene pappaen står opp med han klarer jeg sjelden sove mer, men får hvilt mer. Er også våken mange ganger hver natt for å snu meg eller gå på do :meh:
Gleder meg veldig til disse ukene snart er over.

Helt normalt! :D Og bare å nyte mens du ennå kan det ;)

Back
Topp