Hva skjer egentlig?

carinasverden

Forumet er livet
Hva skjer egentlig etterpå (For de som skal på landstreffet.)
Vet jo at vi skal spise kl 19.00, men hvordan gjør vi det før det? Jeg vet ikke helt hvor hotellet eller resturanten ligger (men finner det nok på google om det er "siste" utvei)[8D]

Men lurte på om det er noe plan om å møtes noe sted og gå i flokk eller om første møtested er resturanten?[:)]

Ikke lenge igjen nå jenter! kos dere med småttisene siste timene[;)]

Jeg skal ihvertfall på hotellet først siden flyet mitt lander 12 :) Skal møte heggen og ToSmå2010 der så vi drar innover til Oslo. Tror ikke vi får rommene før kl 15, så vi har snakket om å spise lunsj sammens og dra innom et pol ;p

Etter det sjekker vi sikkert inn bagasjen, hilser på de andre som skal ligge på hotell som har kommet, går kanskje en liten tur ut (vet ikke jeg :p) også ordner vi oss på hotellet sammen før vi drar til middagen :) Marikii kommer vist til Oslo 18.20 hvis bussen er i rute, så vi venter på ho før vi går til restauranten. Om den er forsinket går sikkert noen til restauranten mens noen venter på ho :)

Sambo skulle egentlig ha fri den fredagen, så jeg fikk reist tidlig (har en del ærender jeg skal gjøre før jeg ankommer) og det tar jo 4 timer å kjøre herfra, så alt ble veldig usikkert her nå. Men han skal prøve å få fri siden jeg skal bort, så håper det ordner seg [:D]

Men jeg kommer nok til hotellet i 16-17 tia hvia ALT går etter planen! (Og da starter jeg hjemmefra kl 8, hehe...)

*skal flytte en vaskemaskin, kjøre den til mamma, så en "svipp"tur på Ikea [8D]*

Korleis kjem du deg til Oslo Carina? Eg reiser jo fra fetsund før middagen... Kunne kanskje reist ilag om du ikkje er der før??

ORIGINAL: kattekvinna

Korleis kjem du deg til Oslo Carina? Eg reiser jo fra fetsund før middagen... Kunne kanskje reist ilag om du ikkje er der før??

Tenkte å ta tog fra lillestrøm til oslo, men kan ikke dra før alexandra blir hentet[8D]

Møter uansett folk på hotellet før vi går til returanten da regner jeg med, (Jeg er jenta som ser usikker ut med rødt og svrt hår[;)]) Men om noen skal ta tog samtidig så hadde det vært kjempekos. Fetsundtoget går jo forbi lillestrøm så avhengi av når du skaø dra så drar jeg gjerne samtidig[:D]

ORIGINAL: carinasverden

Vet jo at vi skal spise kl 19.00, men hvordan gjør vi det før det? Jeg vet ikke helt hvor hotellet eller resturanten ligger (men finner det nok på google om det er "siste" utvei)[8D]

Men lurte på om det er noe plan om å møtes noe sted og gå i flokk eller om første møtested er resturanten?[:)]

Hmmm, du vet at det ikke er idag? [:D]

Tenkte å ta tog fra lillestrøm til oslo, men kan ikke dra før alexandra blir hentet[8D]

Møter uansett folk på hotellet før vi går til returanten da regner jeg med, (Jeg er jenta som ser usikker ut med rødt og svrt hår[;)]) Men om noen skal ta tog samtidig så hadde det vært kjempekos. Fetsundtoget går jo forbi lillestrøm så avhengi av når du skaø dra så drar jeg gjerne samtidig[:D]

Huhm, du snakker kanskje om fredag du[8D]
Sorry, eg rota, skal jo berre vere med på lørdagskveld...[:)]

ORIGINAL: MariSafari

Hmmm, du vet at det ikke er idag? [:D]

Er jo fredag idag? Det er jo fra fredag til søndag da[:)]

Huhm, du snakker kanskje om fredag du[8D]
Sorry, eg rota, skal jo berre vere med på lørdagskveld...[:)]

okay, ja jeg skal inn idag[:D]

ORIGINAL: jippiapril

er det ikke neste helg det er landstreff da? [8|]

Jooo, Carina, du må ikke reise i dag! :p

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: jippiapril

er det ikke neste helg det er landstreff da? [8|]

Jooo, Carina, du må ikke reise i dag! :p

Kjære Carina, det er ikke idag! [:)][:)][:)]

Kan noen sende henne en mld kanskje?

haha, selvsagt, jeg bare tuller jeg[:D]

det visste jeg jo, aner ikke hva jeg tuller med[8D] ammetåke[8|] folk som sier at den er over er virklig tøysete[:D]

Hahahaha, nå ramla jeg helt av [:D]

Back
Topp