Hva skjer? (ang. slankekrigen)

ninoz

Elsker forumet
Blir det ny krig? Og når?
 
Tror problemet er at ingen vil ha hovedansvaret og da skjer det lite. Kanskje vi kunne gjort det sammen, vil ikke låse HVER fredag kveld...
 
Kan vi ikke bare starte i dag?

Hvis alle deltakerne logger startvekt fra i dag (eller i morgen tidlig blir kanskje mer riktig?), så blir det veing neste fredag?

Og antall lag?
Blir det 4 lag med 4 på hvert lag, eller 2 lag med 8 på hver? (jeg aner ikke.. har ikke vært med på dette før)

Hvordan trekker man ut lag? Blir det riktig å bare si at f.eks de fire første påmeldte er på lag sammen osv?

Jeg kan gjerne ha ansvar for en veiing, men har desverre ikke ork til noe mer. Kan gjerne  har mer ansvar ved en ev. neste slankekrig:)
 


Karamellion skrev:
Kan vi ikke bare starte i dag?

Hvis alle deltakerne logger startvekt fra i dag (eller i morgen tidlig blir kanskje mer riktig?), så blir det veing neste fredag?

Og antall lag?
Blir det 4 lag med 4 på hvert lag, eller 2 lag med 8 på hver? (jeg aner ikke.. har ikke vært med på dette før)

Hvordan trekker man ut lag? Blir det riktig å bare si at f.eks de fire første påmeldte er på lag sammen osv?

Jeg kan gjerne ha ansvar for en veiing, men har desverre ikke ork til noe mer. Kan gjerne  har mer ansvar ved en ev. neste slankekrig:)

Jeg kan også ta ansvar for ett par veiinger, men ikke alle....
 
Jeg kan også være med på å dele ansvaret :) Men må sjekke vaktlista på jobb i morgen først slik jeg vet hvilke fredager jeg er fri :)
 
Mariusmor, vil du ta ansvaret for å sette opp lagene? Du har jo erfaring ;)
 

Jeg kan gode være lagleder på et lag hvis det trengs. Men da ønsker jeg gjerne at det er frist litt lengre utpå fredagskvelden enn kl 19.00.
Har to små som skal stelles og legges. Og ofte har jeg ikke tid til å sette meg ned før ca klokka 21.00.
Så hvis det er frist for innrapportering f.eks kl 20.00. Samt publisering av resultater kl 22.00 så kan jeg være med som lagleder:)

Vet ikke hvor mange vi er. Men skal vi ikke sette frist for å rapportere inn vekt til mandagkveld kl. 21.00. å at første veiedag blir fredag 20 mars. Men ingen går ut første uka! (utenom de som ikke rapporterer!!!!!) Evt første veiing blir ikke før fredag 27 april! Da får vi kommet skikkelig i gang samt motivert hverandre før den første alvorlige veiingen!!!

Hva tror dere andre?

Og siden vi kommer så sent i gang nå... hvor mange uker skal krigen gå?
8 + 2 var vel det som de fleste stemte på!!

Nå må vi komme i gang her... plutselig er det sommer og bikinisesong!! Hjelp!!!!!
 
Jeg legger meg kl 2130, så om jeg skal være med å ha hovedansvaret, vil jeg ikke ha resultatet fra laglederne senere enn kl 21 om kvelden. Vi har en liten gutt som fortsatt våkner en del om natten, så vi må legge oss tidlig om vi skal ha nok søvn.
Jeg legger ut info nå om kort tid. Jeg vil ha startvekt innen fredag.....
 
Supert at du tar ansvar mariusmor :) Jeg skal som sagt hjelpe til, men flott at du får dradd i gang krigen :)
 
Back
Topp