Hva skjer ah...?

AudiMamma

Gift med forumet
Helluen damer!

Hva bringer Mandagen dere da...?

Her ligger jeg selv på sofan å venter på at trenings lysten skal komme seg snikende inn på her. Har alt byttet og er klar,men er ikke helt klar for å gå ut døren ennå...:(
Så når jeg er ferdig blir det kafetur med noen venninener det skal bli deiligt...:)

Jeg sitter nå bare her litt før jeg skal ut og handle litt og så skal jeg i møte med jobben i ettermiddag... Kjenner jeg gruer meg litt, men det er jo ingen grunn til det... Likevel, usj!

Må finne på en lett middag til mann og barn siden jeg skal være vekke i ettermiddag. Blir det komplisert så tar det han evigheter å få maten ferdig... :-P

hehe..
spagettit m bolognes saus osv er jo veldig enkelt for dissa karene å lage...:)

Jeg skal også på møte i jobben idag, sånn obligatorisk møte for å diskutere siden jeg har vært sykemeldt i x antall uker... æsj..
ellers sitter jeg og håper at den verste kvalmen og hodepinen skal gå over før jeg tar fått på 1 times kjøring til jobben :p

Jeg prøver å få tiden til å gå akkurat nå... Benjamin leker på gulvet, bikkja sover, og jeg sitter i sofaen... Skal til legen på kontroll i dag.... Må gå om 50 minutter... Gruer meg, for er så mye styr angående sykemeldingen....

Back
Topp