Hva skjer a?????

louis22

Elsker forumet
Når jeg logget av her inatt la jeg meg og ble rett og slett liggende..våken etterhvert fikk jeg sånne svake menssmerter igjen som jeg har hatt 1 gang før. småduppet et par ganger men klarte ikke ligge godt vondt i rygg og mage.. kom meg opp når magen slo krøll på seg og der var det fri flyt..[&:]
la meg igjen men lå våken i hele natt nesten[:@]
var ikke spesiallt utvilt idag og etter at jeg hadde vært på journal skriving reiste jeg hjem og har nå sovet noen timer.. våknet igjen med svake menssmerter og er løs i magen ..kjenner godt med liv så vesla har det fint men blir gal av dette ivisse er det noe på gang eller er det bare tull...[8|]
tar meg en te og sitter her og venter får se hva som skjer...

ojojoj. så spennende!!!![:D]
du har nok fått varsler på at bebisen din er snart klar for å komme ut til deg!
håper det ikke blir lenge til..
det er jo så spennende her nå med alle dere gravide. å jeg som skal reise bort i helgen..hvordan skal jeg klare å holde roen?? håper ikke pappa blir alt for fornærmet om jeg tar meg en tur innom her for å sjekke hva som skjer[:D]

ja enten får hun komme på termin eller slutte og lure meg.. men det kan jo vær begynnelsen på noe da! lei av og bli lurt ja det er sikkert[8D]

Hun kan jo ikke holde på å lure deg på denne måten, synes hun kan komme ut til deg nå jeg[:)]

merker det trykker seg nedover men er ikke veldig vondt bare merkelig følse egentlig... håper jo hun kommer men har ikke tro på dette lengre jeg får vel en permanent hybelboer tenker jeg[&:]

[:)]Får håpe at hun kommer ut snart nå ,de siste ukene før termin er så laaange.....

er egentlig innstilt på og gå ut tiden for jeg fikk garantert at jeg blir satt igang ved termin datoen hvis ikke hun har kommet..
men blir så gira hver gang jeg trordet kan være noe og jeg vet jo ikke hva som skjer så jeg blir gående og fantasere da[:-]

Back
Topp