Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er sliten etter en dag på skogmuseumet og barnas dag.
Det var virkelig stressene.... Men Magnus koste seg, masse inntrykk så kan slet litt med å sovne idag.
Har flydd på do i hele dag etter tidenes rennerau-[:'(][:'(] Men er bedre nå. Håper natten blir bedre.
Skal sove inne på rommet til Magnus. Har satt en dobbeltseng der inne, Han sover i egen seng og jeg sover der inne når mannebeinet snorker, hoster, puster og peser for mye.
Koselig og sove der inne med han[:)]
Lavkarbo og mens er dårlig kombo... sjokkosyk! og skeiet ut med 70% sjokolade og vaniljesaus...[&o]
Ellers er det smokkeslutt natt nr 2 i dag - og det går over all forventning! Hun våknet i dag og fortalte stolt at hun var sååå flink og sov uten smokk, for hun var såååå stor jente - men hun når ikke opp i taket enda...[:D]
Var ute på tur på skoleplassen og lekte i går og jeg klarte å gi for stor fart på en flekk med is, så hun krasjet kinnet i bakken da det ble bråstopp. Saftig blåmerke på kinnet[:o][X(]
I dag var det innedag - vasket klær hele dagen, så da kan vi fylle opp i barnehagen igjen. Bleieslutt går stort sett greit, men innimellom er hun for opptatt og glemmer av å gå på do.
Mini har fått en tann og begynner å få fart på pivotering og revers[:D]