Hva skjer a?

Rappo

Forumet er livet
Dere som pleier å lage liv her, lager jo ikke liv[8D]

alle er sliten etter helgen
er her i kveld
har hatt visning så jeg håper det skjer noe i morgen vasker og vasker klær

Her skjer det iallefall veldig lite[8D]

Sitter helt slapp i sofan etter to dager feiring av lilletrollet[8D][:D][:D]

så skal bli deilig og finne sengen om ikke alt for lenge ja[:D][:D]

Jeg er sliten etter en dag på skogmuseumet og barnas dag.

Det var virkelig stressene.... Men Magnus koste seg, masse inntrykk så kan slet litt med å sovne idag.

Har flydd på do i hele dag etter tidenes rennerau-[:'(][:'(] Men er bedre nå. Håper natten blir bedre.
Skal sove inne på rommet til Magnus. Har satt en dobbeltseng der inne, Han sover i egen seng og jeg sover der inne når mannebeinet snorker, hoster, puster og peser for mye.
Koselig og sove der inne med han[:)]

Lavkarbo og mens er dårlig kombo... sjokkosyk! og skeiet ut med 70% sjokolade og vaniljesaus...[&o]

Ellers er det smokkeslutt natt nr 2 i dag - og det går over all forventning! Hun våknet i dag og fortalte stolt at hun var sååå flink og sov uten smokk, for hun var såååå stor jente - men hun når ikke opp i taket enda...[:D]

Var ute på tur på skoleplassen og lekte i går og jeg klarte å gi for stor fart på en flekk med is, så hun krasjet kinnet i bakken da det ble bråstopp. Saftig blåmerke på kinnet[:o][X(]

I dag var det innedag - vasket klær hele dagen, så da kan vi fylle opp i barnehagen igjen. Bleieslutt går stort sett greit, men innimellom er hun for opptatt og glemmer av å gå på do.

Mini har fått en tann og begynner å få fart på pivotering og revers[:D]

Her er det jo så kjedelig om dagen at jeg rett og slett ikke gidder å være her[;)]
Er mer action på maiforumet, så da blir det til at jeg er der mer..

Men stikker hodet innom innimellom[:D]

Back
Topp