Hva skjer 'a?

Niceday

Forumet er livet
ja, hva gjør alle sammen om dagene da? er så ufattelig stille her inne!!

Jeg selv sitter nå å teller ned før jeg begynner å jobbe - gått hjemme i 1,5år nå og starter i drømmejobben på mandag! Bare 1 uke igjen!!
For uten d så går mye av tiden med på hus og hjem, ommøblerer, pusser opp både rom og møbler, koser meg med ungene og kjæresten ?

Har til nå hatt en kjempefin høst med friske barn som storkoser seg i barnehagen og hjemme, går kjempefint med sammvær hos eksen også!!
Jeg har også operert magen, bukplastikk, og er nå tilbake til mitt vanlige meg - altså høyt og lavt uten vondter[:D][:D] så dere får heller rope ut om dere trenger bildedokumentasjon [8D] for vet ikke om d er interesse av å se slikt??

Håper alle har en superduper høst og begynner nå å tenke på at d snart er jul ?

Hei! Ja her er det stille... Litt synd egentlig, savner jo alle sammen.... Men har ikke så mye tid selv heller.... Tida går med til jobb, barn og husarbeid. Jobber fullt, og det kan til tider være tøft i kombinasjon med to små.... Men ellers har vi det veldig fint [:)] Mannen og jeg har nettopp vært på tur i Barcelona, deilig med en kjærestetur [:)]

Niceday, jeg vil i alle fall gjerne se bilder!!! Er du fornøyd med operasjonen?

Klart vi vil se bilder Niceday[;)] Så flott at alt går så bra!!

Vi har nettopp vært to uker på Gran Canaria, deilig det! Selv om ferie med småbarn ikke er noe latmannsliv, så er det jo sååå godt å være litt i varmen. Se ungene kose seg i bassenget, og løpe rundt i sommerklærne som det aldri ble bruk for hjemme i år...

Barcelona høres fantastisk ut tingeling1[:)]

Ellers går tida så fort. Babyen min er blitt 5 mnd helt plutselig, og er akkurat begynt å få smaksprøver på grøt og frukt - plutselig er det vel full fart rundt overalt på han også[:)] Men jeg nyter babykosen enda, vel vitende om at Tobias er sistemann[;)]

Vil se bilder!!!!!!![;)][:D]
Her hos oss er det ikke så mye nytt å rapportere. Dagene flyr av gårde, og eg føler eg fyker rundt høyt og lavt fra 6 om morgenen til ca 22 om kvelden. Først da kan eg sette meg ned å slappe av. Begge guttene er særdeles aktive, spesiellt Tord. Om vi syns Trym var en sta og bestemt gutt, så er han ingenting sammenlignet med Tord[&:][:D] Koser meg i jobben, og prøver så godt jeg kan å skvise inn litt tid til scrapping om kveldene.
Trym begynte på turn nå i høst, og han stortrives der. Får frest fra seg litt, og lillebror skulle nok helst sett at han og fikk være med, men han må nok vente noen år til. Ellers om dagene så er Trym veldig opptatt av bokstaver, og er så stolt over at han har lært seg å skrive navnet sitt[:)]

Er her sjeldent må jeg innrømme..
Vil gjerne se bilder Niceday. [:)]

Iselin viser seg å være verdens roligste unge så langt.. hun vet hva hun vil, er både betenksom og utforskende. Men likevel så er verden et behagelig sted for tiden.
Jeg ammer og må si at det er null slit rundt det når jeg sammenligner det med ammetiden med Ben. Ga jo opp etter tre-fire mnd med Ben, men håper jeg får amme i minst seks mnd denne gang.

Har begynt å tenke på jula.. fokuserer på julegaver og ikke minst julekalender-gaver. Føler det ikke bør koste så mye, men vanskelig som vanlig.

6-ukerskontrollen er overstått. Snuppa var 3590 gram og 52,5 cm.. legger godt på seg. På tirsdag skal vi på barseltreff. Gleder meg!

Ben er for d meste i barnehagen.. proppellen må få ut litt energi og når han liker seg så godt der så må han få d. Men vi har kosedager hjemme innimellom.
Hadde håpa på mer snø, men nå ser det ut til at den vi fikk regner vekk.

ORIGINAL: Bens mamma

Har begynt å tenke på jula.. fokuserer på julegaver og ikke minst julekalender-gaver. Føler det ikke bør koste så mye, men vanskelig som vanlig.

Ja, disse kalendergavene er ikke bare bare å kjøpe. Med to unger å kjøpe til, så fant vi ut at vi skulle prøve å holde oss til 10 kr pr dag pr unge, men det er jammen ikke lett å finne ting til 10 kroner! Har vel kommet sånn ca i mål på Trym sine gaver, men til Tord tror jeg bare vi får kjøpe en stor pakke med et eller annet av leketøy og dele den opp i småpakker (gjorde det et år med Trym og. Da kjøpte vi et svært sett til lekekjøkkenet med tallerkner,kopper, og div. mat, og dette delte vi opp i mange små gaver)
Hva skal dere kjøpe til ungene i julegave? Til Tord har eg ingen anelse, men til Trym spørs det om det ikke blir noe Lego. Han er helt hekta på det for tiden

litt sen til å legge ut bilder - men her kommer d noen[:)]

FØR:

ETTER 2 dager

ETTER 1uke

ETTER 3 uker

wow - det ser jo utrolig ut[:)] men for et heftig operasjons-sår[:o]
håper det går fint med deg[:)]

Det var litt av et arr ja Nicedag, men sikkert herlig å bli kvitt overskuddshuden. Hvordan går det med deg nå? Fikk du dekket operasjonen eller måtte du betale for det selv? (regner med dette gjerne er noe eg og bør få gjort med tid å stunder....)

har hatt så mye som har skjedd
nå går jeg etableringskurs å skal starte bedrift
testet positivt i dag så sisteman er vist på vei

Back
Topp