Hva skjer a?

"Lønneberget"

Elsker forumet
Byttet til ny grøt idag.. nestle sin med havre og mais.... med gluten...

og E skulle egentlig ha sovet kl 11 ca...

han har og ligger fortsatt sprell våken isengen sin og har INGEN planer om å sove virker det som..

Og når jeg skriver dette... sovner han... så.. NÅ sover han.... er jo egentlig tid for mat igjen nå.. jaja...
blir spennende å se hvor lenge han sover da...

*fortesegidusjen*

Har du faste klokkeslett liksom?[8D]
Tiril sover når ho er trøtt ho da.... For om ho sover en halvtime lenger om mårran f.eks, blir jo hele dagen forskjøvet med måltider o.l.[:)]. Eller er det bare jeg som ikke har klokkerutiner.. *fnis*

Er vel ikke helt nasi på de tidene enda jeg heller(bortsett fra kveldsleggingen)....men stort sett er han trøtt på samme tidspunkter. Ymse varighet i søvnlengden, men men....[:)] (alt fra 1.5 -4timer)

ORIGINAL: TonjeJenta

Tiril sover når ho er trøtt ho da.... For om ho sover en halvtime lenger om mårran f.eks, blir jo hele dagen forskjøvet med måltider o.l.[:)]. Eller er det bare jeg som ikke har klokkerutiner.. *fnis*

neineinei.,. hehe

men pleier å være ganske fast hvor lang tid etter han står opp til han er trøtt og skal sove igjen.. =)
vi stod opp halv 10.. og da går det ca 1,5 time så er det tid for litt søvn igjen...

ORIGINAL: #Åsen#

ORIGINAL: TonjeJenta

neineinei.,. hehe

men pleier å være ganske fast hvor lang tid etter han står opp til han er trøtt og skal sove igjen.. =)
vi stod opp halv 10.. og da går det ca 1,5 time så er det tid for litt søvn igjen...

Åjaa.... [:D] sånn du mente.

Når vi begynte med grøt gikk det plutselig nærmere 3 timer på morgenen til neste hvil.
Før han fikk grøt på morgenen gikk det som regel 1 1/2 time her også! Men til gjengjeld
sover han en lang og god hvil på dagen da, det har vi ikke hatt før [:D][:D]

Back
Topp