Hva skjer a snupper???

Mens murringer...Uff håper hun holder seg borte ass...Du skal være her...Basta...[8D]

Til trøst så har jeg det selv, og jeg blør i tillegg...[:'(] Men kroppen min er sånn da[8|] Blødd i de to andre svangerskapene også...

Liv i meg enn så lenge...Prøver å få til sånn Før svanger bilder...Ikke lett ass...[8D]

ORIGINAL: Mange Nick 88

ORIGINAL: *MaCa*

Mens murringer...Uff håper hun holder seg borte ass...Du skal være her...Basta...[8D]

Til trøst så har jeg det selv, og jeg blør i tillegg...[:'(] Men kroppen min er sånn da[8|] Blødd i de to andre svangerskapene også...

Liv i meg enn så lenge...Prøver å få til sånn Før svanger bilder...Ikke lett ass...[8D]

det er liksom ikke slik det er før mens, men slik det var sist jeg var gravid[:D][:D]

skal du lage signatur bilde til feb forumet?? jeg vil lage noen oxo[:D][:D] kanskje du og jeg skal ha samme??[:D]

Ja, hvorfor ikke...Men tror ikke det blir nå...Tenker på å gå og legge meg jeg nå..Sitter her å dupper av...I en kontorstol...[8D] Det må være første gangen tror jeg...[:D]

Såååå flott....Det er jo lovende det da...*herregud må på dass igjen*[>:] Gjør jo ikke noe annet jo...

MEn hvor får man tak i sånne søte baby bilder???Bare google det eller??

Hehehe...Jo da...

Bare å lukke øya det...

[8D]

Du har ikke flere EL tester igjen a??

Tenkte kanskje prøve ut en til...?[8D] Gjorde det i stad og den ble pos ass...[8D]

Back
Topp