Hva skjer 17?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Oi. . Seriøst ingen tråd?? :eek::eek:
Hvordan går.det?
Kom akkurat hjem fra massasje på over 1 time. Fantastisk er det riktige ordet å bruke ♡

Spiser knekkebrød, og mannen dro på trening.
Hva Gjør dere? :-D :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ja fikk sjokk selv her istad:P begynte å skulle lage en tråd, men så dukket det opp andre ting :P

Så herlig med massasje:D
Akkurat nå så har jeg spist brødskive med nugatti:P hadde en del kalorier igjen, så da lyste nugattiboksen opp:D haha..
Skal snart se på Resurrection på tv norge:D spennede!!

Ellers har dagen gått til mye innelek.. men har tatt oss noen korte turer ut :) (vært ustabilt vær).. hilste på de få som er i barnehagen tidligere idag.. Liana ble såååå glad når hun så en av favoritt-ansatte der:D løp så fort hun kunne mens hun lo og ropte "Atte" (Anett) og ga hun en god klem:rolleyes::p

måtte teste ut vogna istad å:)
1405624909322.jpg
1405624917919.jpg

Ja fikk sjokk selv her istad:P begynte å skulle lage en tråd, men så dukket det opp andre ting :P

Så herlig med massasje:D
Akkurat nå så har jeg spist brødskive med nugatti:P hadde en del kalorier igjen, så da lyste nugattiboksen opp:D haha..
Skal snart se på Resurrection på tv norge:D spennede!!

Ellers har dagen gått til mye innelek.. men har tatt oss noen korte turer ut :) (vært ustabilt vær).. hilste på de få som er i barnehagen tidligere idag.. Liana ble såååå glad når hun så en av favoritt-ansatte der:D løp så fort hun kunne mens hun lo og ropte "Atte" (Anett) og ga hun en god klem:rolleyes::p

måtte teste ut vogna istad å:)
Vis vedlegget 68867
Vis vedlegget 68868
Så herlig med vogn :) ny eller?
Litt lettere alt da..
Så koselig å besøke barnehagen... Gøy at hun kjente den ansatte igjen :)
Kjipt med dårlig vær :(
Her har det vært ca 25-26 og sol/skyer hele dagen..

I morgen får vi besøk av mamma,2 av lillesøstrene mine og nevøen min :)
Skal på stranden om det blir sol <3

Hva skal dere i morgen da?

Sent from my iPad using BV Forum bsq

Jeg har forsøkt å lage tråd flere ganger, men har ikke tatt meg god nok tid med telefonen til å få det til :-p
Vi har derimot storkost oss i dag! Med bytur, innelek og god middag på hytta til svigermor.
Etter en (litt for sen!) middag måtte jeg bare gå tilbake til huset for å legge en overtrøtt minstemann. Det var egentlig litt greit at han ble helt fra seg under middagen, slik at de forstod hvorfor vi ønsker middag senest kl 18 :-p
Etter legging måtte jeg bare komme meg ut en tur og fikk en herlig liten joggings nå før dusj og kveldskos :)
ImageUploadedByBV Forum1405626731.644773.jpg

Surfer mobilt!

God kveld!:)
Vi har vært på konsert i dag. Ylvis laga jo dét showet da, så det var innmari morro. Det striregna, så vi ble våte og dro før Sivert Høyem var ferdig, men vi var slitne begge to så det var godt å sette seg i bilen. Da vi kom hjem hadde vesla sovna!:D

Lennypenny: åh, som jeg misunnelig jeg er på den massasjen!:)

Anita: så kjekt med søskenvogn! Greit å få med seg begge to (tre) når du skal noe.

Fru H : greit å få understreka poenget, så blir det forhåpentligvis en tidligere middag i morra. Sovna E greit da?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har vært på konsert i dag. Ylvis laga jo dét showet da, så det var innmari morro. Det striregna, så vi ble våte og dro før Sivert Høyem var ferdig, men vi var slitne begge to så det var godt å sette seg i bilen. Da vi kom hjem hadde vesla sovna!:D

Anita: så kjekt med søskenvogn! Greit å få med seg begge to (tre) når du skal noe.

Fru H : greit å få understreka poenget, så blir det forhåpentligvis en tidligere middag i morra. Sovna E greit da?

Ja han roet seg etter en gåtur gjennom skogen og kos i senga :)
ImageUploadedByBV Forum1405628885.573505.jpg

Greit å få det understreket ja. De har jo hatt barn selv en gang, mn det er lett å glemme :-p
Fine folk da, alle sammen! Varter opp og leker med ungene :)
Så moro med konsert! Kjedelig med regn da :(

Surfer mobilt!

Ja han roet seg etter en gåtur gjennom skogen og kos i senga :)
Vis vedlegget 68887

Greit å få det understreket ja. De har jo hatt barn selv en gang, mn det er lett å glemme :-p
Fine folk da, alle sammen! Varter opp og leker med ungene :)
Så moro med konsert! Kjedelig med regn da :(

Surfer mobilt!
Søtingene :)

Så herlig med vogn :) ny eller?
Litt lettere alt da..
Så koselig å besøke barnehagen... Gøy at hun kjente den ansatte igjen :)
Kjipt med dårlig vær :(
Her har det vært ca 25-26 og sol/skyer hele dagen..

I morgen får vi besøk av mamma,2 av lillesøstrene mine og nevøen min :)
Skal på stranden om det blir sol <3

Hva skal dere i morgen da?

Jeg har kjøpt den brukt av en som også hadde kjøpt den brukt:P så fikk den for 500kr:D like fin stand ;) så nå kan jeg ta med alle ungene ut uten å måtte trenge noen andre :P

Hehe ja, skal nok en del til for at hun glemmer de ansatte eller barna der :) og denne ansatte er naboen til mamma også, så hun hilser ofte på hun;):)

Å så gøy med besøk:D kommer dem for å overnatte å eller? Satser på fint vær da:D

Vet ikke helt hva vi skal.. men om pappa kan låne en en bil, så kan det hende jeg og han tar med jentene til en bondegård :) men ikke bestemt enda..

Jeg har forsøkt å lage tråd flere ganger, men har ikke tatt meg god nok tid med telefonen til å få det til :-p
Vi har derimot storkost oss i dag! Med bytur, innelek og god middag på hytta til svigermor.
Etter en (litt for sen!) middag måtte jeg bare gå tilbake til huset for å legge en overtrøtt minstemann. Det var egentlig litt greit at han ble helt fra seg under middagen, slik at de forstod hvorfor vi ønsker middag senest kl 18 :-p
Etter legging måtte jeg bare komme meg ut en tur og fikk en herlig liten joggings nå før dusj og kveldskos :)
Vis vedlegget 68882

Surfer mobilt!

Greit å få vist dem hvorfor dere vil ha middag tidligere! Litt dumt om barna ikke kan spise også lissom..

Sprek du er! Hadde dødd etter 3 min med jogging:P haha

Å misunner deg sååå mye når det kommer til Ylvis! Har så lyst å se et av showene dems..hørt mye bra:)

Greit med søskenvogn ja:) har jo hatt lyst på det siden før Leoh ble født.. men hadde slått med til ro med tanken om å ikke trenge det:P helt til denne dukket opp for 500kr;)

Greit å få vist dem hvorfor dere vil ha middag tidligere! Litt dumt om barna ikke kan spise også lissom..

Sprek du er! Hadde dødd etter 3 min med jogging:P haha
Ja han fikk spist, men var veldig på overtid og klikket helt på slutten av måltidet :-p han må ha vært veldig sulten også!!
Men jeg tror at det bedrer seg nå :)

Surfer mobilt!

Ja han fikk spist, men var veldig på overtid og klikket helt på slutten av måltidet :-p han må ha vært veldig sulten også!!
Men jeg tror at det bedrer seg nå :)

Surfer mobilt!

Ikke noe gøy når de begynner sånn! Men er jo bare sånn del reagerer..hvertfall om dem er sulten OG sliten samtidig

Back
Topp