Hva skjeeer a?

t0mmelise

Forumet er livet
Yes, girls? Er vi ikke jenter da dere? 
Kakle høner som det også kalles :D 

Nå har ikke jeg vært innom her siden i går kveld (litt stress dag i dag så har ikke hatt sjansen) men jeg har tenkt at jeg må innom med engang jeg får tid :D hehe..
Også ser jeg at jeg har svart sist i flere tråder, wait what?

Okei, nå utfordrer jeg Sofie, Chiapjusk, Trone, Crazy & Soffy til å lage liv her :D (ser dere er pålogget og dette er mitt forsøk på å lage liv)

Hva har dere gjort i dag da?

Stod opp litt seint, måtte lufte bikkja, fóre snuppa, ut å handle, helsestasjonen, levere snuppa, dra på jobb, rett til mamma også nå hjem :D 

Også også også 

Linn&Alexander :D hihih..

Har dere noe dere vil lette på? :) 

(sier jeg som holder på å sovne her jeg sitter og skjønner ikke hvorfor jeg ikke er i seng allerede) 

:D :D :D :D :D :D 

Jeg står med den ene foten i sengen og den andre på gulvet. Vel, egentlig ikke, siden jeg sitter her as we speak. Jeg er klar til å krype under dynen, med andre ord. Ikke helt i form i dag, så legger meg og våkner opp til en ny og bedre dag (yup, that's the spirit!). Jeg skal heller bråke litt en annen dag. emoticon

Jeg styrer litt i kulissene på ett annet forum jeg ;) 
Og så er jeg grisetrøtt etter en helvetesdag. Og skal kjøre på skolen og barnehage i morgen så opp tidlig. Så ut å trene. 

men jeg kan jo alltids ta en vits?

Avlyst bryllup:
- Jens, hvorfor avlyste du bryllupet og kjøpte bil i stedet?
- Fordi jeg ikke hadde råd til bade kone og bil.
- Og hvorfor valgte du da bilen?
- Den har tre års garanti!
Men noe som nesten stemmer:
-Offentlige toaletter-
Hva er likheten mellom kvinner og offentlige toaletter?

- Alle de gode er opptatt, og de andre er fulle av dritt. :cool: 
To tomater satt i et tre. Så datt den ene ned, men det gjorde ingen ting, for der var ingen traktor..
Hva er likheten mellom en sitron og en pære?
Begge er sure, untatt pæren. 
Èn tomat gikk over veien. Plutselig ble han påkjørt, og så var det ikke flere tomater igjen til å fullføre vitsen. 

Hahah, den med dassen var god da :D hehe.. og kona til jens :D hehe...

Jeg sovna på sofaen med pcn i fanget så jeg gikk pent å la meg i går.. hehe.. var forferdelig overtrøtt fra før så det var ingen god kombi :D hehe.. 

Men ser det er MYE liv her inne i dag :) det liker jeg :) 

Kom igjen Her har vi vært på 15 mnd kontroll, vel bare vaksinen egentlig siden han ikke fikk den på kontrollen:p Rakk innom butikken og fant middag, superspennende (not) fiskekaker, og fikk sendt av gårde en konfirmasjonsgave (pleeeease ikke bli borte i posten!!!) 

Skulle ordne masse mens gullet sov, pleier å sove i 2 timer.. Men gjett hvem som sov 40 min og nå er overalt på gulvet med traktoren sin.. HAHA

Så da tok jeg turen hit siden han leker ALENE litt:D *bank i bordet*

Crazybaby sover akkurat nuh, og jeg skal gjøre et par nødvendige ting. Og så er det wakie wakie sunshine, spise middag og avgårde til farmor (eller hans oldemor). Dagens rapport. Dere får ikke værmelding. emoticon

Her skjer det ikke mye spennende..

Betennelse/infeksjon i puppene.. så ammingen som gikk så bra er nå avsluttet og hun får flaske som broren. Gikk kjempefint helt til hun rev opp igjen og lagde åpne sår på nipplene mine- da kom skrekken tilbake pluss litt til. Ammesperre rett å slett. Så her sitter jeg med 40 i feber, varme og frysebyer om en annen, åpne sår på puppene, melkespreng og ja... Synes litt synd i meg selv for ikke mye medlidenhet å hente hos sambo.. Prøvde virkelig og gikk bra lenge men ikke nå lengre.

Utover dette går det ekstremt bra :) Har to nyydelig barn og føler meg ekstremt heldig:) Gleder meg til feber osv er over og jeg kan slappe helt av og bare være den beste mammaen for mine barn som jeg overhode kan være :)

Fiskekaker er nammis Nikkiline :) typisk at de ikke sover like lenge som normalt når man ser frem til duppen deres og har planer i den :( hehe.. merker de det mon tro? :D 

Trone : Sååå snill du er :) det setter hun nok pris på :) Må kose dere inne i det perfekte inneværet :) 

Crazy : Hva står på menyen hos dere i dag da? :) Kose dere hos farmor :))) 

Februar & mai : Neeeeeiii, huff.. så utrolig kjipt med betennelse :( jeg vet akkurat åssen du har det.. hadde 3 dype åpne sår når jeg amma snuppa.. pumpa blod med bryst pumpen, betennelse og lite melk.. men så dum og uerfaren jeg va så tvinget jeg meg gjennom det.. for alle maste om den ="(/%)/(&%$& ammingen.. det er det jeg gruer meg til med nestemann.. Men nå vet jeg at det går like bra med flaske som med pupp for jeg kasta inn håndkle når hun var 5 mnd :) etter det sov hun jo nesten hele natta :D hihi.. DU skal være stolt over at du iallefall har gitt det en sjanse, ikke bare bare det heller :) Håper formen din kommer seg fort og at du kan nyte dagene sammen med dine skjønne små :=) 

Snuppa stakk over til mor nå. Greit når oldermoren hennes er naboen her :)
Jeg sløver på sofaen, som jeg har gjort i hele dag egentlig. har sovet to lange økter, så jeg får nok IKKE sove i natt. Og så skal jeg være på jobb kl 0650 i morgen tidlig i tillegg. jippi..

Orker ikke hente gullet i bhgen enda. Han koser seg der, så han får være der litt til :)

Herlig å ha de så nærme :)
Nyt freden mens du kan :) det er ikke som du har tonnevis av den liksom :) begge koser seg nok kjempe mye :)

huff, nå drar jeg på jobb :(

t0mmelise skrev:
Fiskekaker er nammis Nikkiline :) typisk at de ikke sover like lenge som normalt når man ser frem til duppen deres og har planer i den :( hehe.. merker de det mon tro? :D 

Trone : Sååå snill du er :) det setter hun nok pris på :) Må kose dere inne i det perfekte inneværet :) 

Crazy : Hva står på menyen hos dere i dag da? :) Kose dere hos farmor :))) 

Februar & mai : Neeeeeiii, huff.. så utrolig kjipt med betennelse :( jeg vet akkurat åssen du har det.. hadde 3 dype åpne sår når jeg amma snuppa.. pumpa blod med bryst pumpen, betennelse og lite melk.. men så dum og uerfaren jeg va så tvinget jeg meg gjennom det.. for alle maste om den ="(/%)/(&%$& ammingen.. det er det jeg gruer meg til med nestemann.. Men nå vet jeg at det går like bra med flaske som med pupp for jeg kasta inn håndkle når hun var 5 mnd :) etter det sov hun jo nesten hele natta :D hihi.. DU skal være stolt over at du iallefall har gitt det en sjanse, ikke bare bare det heller :) Håper formen din kommer seg fort og at du kan nyte dagene sammen med dine skjønne små :=) 

Er helt j%&/¤ med den betennelsen og jeg vil heller gi flakse og være blid og fornøyd enn å amme og være anspent, grue meg til neste amming osv. Gjort alt jeg kunne for å unngå sår osv men har fått det likevel:( Hun sover godt her både når jeg ammet og nå når hun får flaske. Så det er deilig:) Hun har og tatt igjen fødselsvekten sin så hun vokser fint og har det som plommen i egget:) Håper og formen kommer seg, har nå vært på sommerfest i bhg til N, noe som var utrolig koselig:D Han storkoste seg med bolle og pølser, fiskedam osv :)
Dagen begynte dårlig men slutten var kjempekjekk:)

fiskekakene var gode i dag :) 

Håper den bettennelsen ser til å gå over fort som F... 
Amming er jo heldigvis ikke livsnødvendig, flaske er ett like bra alternativ heldigvis!! bare du slipper å være syk nå!! 

Back
Topp