hva skjedde?

Sjokomelk

Første møte med forumet
Har kjendt en gutt ei stund nå, vi har sett film og koset oss ilag hver kveld i 1mnd, og har vore intime uten å hatt sex, 1 uke siden, kom mensen, og han har vore her med meg og vi har koset oss
i går var mensen over, og vi vart intime igjen og godt igang ( vi har snakka om og viste godt at vi kom til å ha sex når mensen var over) da hans vorespill med meg var over, var det min tur å gi nytelse til han, og la meg oppå han og var klar til å gå done town [8D]
plutselig sier han til meg, at han må på do, og han kommer igjen så kan jeg fortsette
han gikk inn på kjøkkenet, tok et glass vann og gikk på do. Så kom han igjen, og jeg begynte å kysse han igjen og "var på vei" til det samme som tidliger, og da sa han "er det greitt vi tar resten i morgen, er ikke helt i form, må ikke tro det har noe med deg å gjør, at jeg ikke får han opp eller noe"
[&:]
Tidligere på kvelden/vorespillet før han viste at mensen var over, sa han at han ikke ville jeg skulle ha mensen mer osv
skjønner ingenting av hva som skjedde [&:]

Da følte han seg vel dårlig da slik han sa?? Kvalm eller vondt i magen, nervøs kanskje? Det er vel ikke så hast, det kommer vel nye sjanser...Hvor gammel er du?

ORIGINAL: Leatroll

Da følte han seg vel dårlig da slik han sa?? Kvalm eller vondt i magen, nervøs kanskje? Det er vel ikke så hast, det kommer vel nye sjanser...Hvor gammel er du?

sign

Han kan jo rett og slett være litt nervøs for første gangen deres. Er ikke alle menn som bare peiser på regner jeg med[8D]

Kan hende han tenkte når han var på do at han ikke var helt 100% ren og ikke ville ødelegge all fremtidig sex ved å la deg gi han en blowjob på den skitne stangen sin?
Menn er ofte veldig enkle og konkrete, og neppe noe "dypere" årsak enn det. Det er faktisk enda større sjanse for at det var ordrett / nøyaktig slik han sa: At han følte seg litt dårlig.

Jenter leter ofte etter "beskjeder" i mellom linjene hos gutter der det ikke eksisterer noen.

ORIGINAL: Kal-El

Kan hende han tenkte når han var på do at han ikke var helt 100% ren og ikke ville ødelegge all fremtidig sex ved å la deg gi han en blowjob på den skitne stangen sin?
Menn er ofte veldig enkle og konkrete, og neppe noe "dypere" årsak enn det. Det er faktisk enda større sjanse for at det var ordrett / nøyaktig slik han sa: At han følte seg litt dårlig.

Jenter leter ofte etter "beskjeder" i mellom linjene hos gutter der det ikke eksisterer noen.

Det er så godt å ha ett mannfolk med gode svar her inne![:)]

Garanterer deg at det var fordi at han var redd han skulle lukte vondt!!!!!![:D]

Kan hende han tenkte når han var på do at han ikke var helt 100% ren og ikke ville ødelegge all fremtidig sex ved å la deg gi han en blowjob på den skitne stangen sin?Menn er ofte veldig enkle og konkrete, og neppe noe "dypere" årsak enn det. Det er faktisk enda større sjanse for at det var ordrett / nøyaktig slik han sa: At han følte seg litt dårlig.

samme tenkte jeg[:)]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Det er så godt å ha ett mannfolk med gode svar her inne![:)]

[:)]

ORIGINAL: TinaCeline

kanskje han hadde liten tiss[8|] å var redd for at du ksulle le..

eller kanskje han var nærvøs[:)]

Ja eller det, er lett for meg å glemme slike grunner siden jeg har så enorm tiss selv.

[:D]

Sign[:D]
ORIGINAL: Mamman til my!

gutter kan ha sånne dager de og, akkurat som jenter. Ikke alltid man vil ha sex/være intime. Trenger ikke være noe galt for det! Dersom han er dårlig i magen, vil han nok ikke at du skal holde på..der nede [&:][;)]

Kansje han fyrte av et skudd litt for tidlig ?? ble tom liksom ?? kan jo skje for den beste om de er skikkelig tent[:D]

Back
Topp