Hva skjedde?

Pallar

Elsker forumet
Jeg har hatt stabil mens så lenge jeg kan huske. Med unntak av noen uker pluss minus ved fødsel og MA, selvfølgelig.

Jeg og sambo har prøvd å få ett barn til i 13 mnd nå. Denne mnd fikk jeg en liten blødning 16 dager etter mensen. Det var egentlig kun litt rødt sammen med utflod.
I går fikk jeg mensen igjen 6 dager over tiden. Jeg er omtrent aldri over tiden.

Er redd for at noe er galt, siden jeg aldri har hatt mellomblødning før. Er det normalt?

Men du har fått mensen nå?
Kan være bare noe stress feks som har hatt en liten innvirkning og gjort at du fikk mellomblødning.. Så lenge du har mensen nå, og alt er normalt med den, så tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for :) Mellomblødning trenger ikke å være noe farlig

Det kan også ev være en kjemisk graviditet. Siden mensen din er forsinket. Men det er jo også typisk at når man er prøver, så kan du nesten banne på at mensen tuller....!

hvis jeg skal tippe så tror jeg du var gravid.
festeblødning på dag 16 og mensen du fikk var egentlig en abort.

det er mange som er gravide uten å vite det men som mister så tidlig som rundt mensen og kanskje noen dager over. venninnen min gjordet det og legen sa at det var vanlig og om man ikke testet tidlig (før ikm) så var det mange som aldri hadde visst at de var gravide. noen får jo ikke positiv test før etter ikm (eller aldri tester) så de vet ikke at de engang var litt gravid. Det kalles kjemisk graviditet.

Back
Topp