Hva skjedde???

jessie

Blir kjent med forumet
Kan jeg spørre om hva som skjedde da Jannicke T mistet gutten sin, hva var årsaken til dette grusomme?

Hun gikk jo overtid da, og gutten var jo utrolig stor.. Vet ikke om det var pga at hun gikk for lenge over jeg, men sannsynligvis var det kanskje det da.. Vet ikke.

jeg vet heller ikke,syntes det var helt grusomt å høre. lurer jo oxo på hva som skjedde. min bror og eksen mistet oxo babyen sin for noen år siden,han hadde laget knute på navlestrengen. det er så grusomt,jeg så hvor fælt de hadde det og hvor preget min bror er i dag,med skyldsfølelse.

jeg ble så redd. Er selv tolv dager over og har fått helt angst. Syntes det var helt forferdelig.

Ja hun maste jo veldig på å bli satt i gang da.. Huff det er jammen helt tragisk at sånne ting skjer..

Skjønner veldig godt at du blir redd, Jessie.. Er livredd selv jeg nå for å måtte gå over termin..

Svar til Lenemoren
Den ene gutten min ble også født med knute på navlestrengen. Jordmor sa at et byks til så kunne den ha strammet seg ordentlig og det hadde vært alvorlig.
Tenkte aldri på at det kunne skje liksom. Hadde jo forberedt meg på det verste i lang tid, men ikke akkurat DET. (er litt smårar ja) Glad alt gikk bra jeg[;)]

jeg har oxo helt angst for det. når man er over 40 uker skulle man blitt innlagt de siste ukene vist man ville for og følge med. er litt for slapt syntes jeg. jeg håper på og få før terminen.

ja det der er skummelt,de kan jo ikke se det på ul heller,det fikk min bror beskjed om. hun gikk til ul hver gang hun var til kontroll. det var når han la seg ned i bekkene at knuten ble strammet og ble akutt surstoff mangel. nei vi har ingen garanti her i livet,men de fleste går det bra med.

Jeg er Jannickes pappa, og kan i korte trekk fortelle hva som skjedde.
Tirsdag i forrige uke var hun til legekontroll, hun var da en uke over tiden.
På eftermiddagen fikk hun veer og de reiste til sykehuset.
Kort tid etter ankomst ble det registrert at hjertet på barnet stanset, han levde altså da de kom frem.
Det var ikke mulig å redde ham, Jannicke hadde svangerskapsforgiftning og ant. svangerskapsdiabetes, også fostervannsinfeksjon.
Dette er i korte trekk hva som skjedde. Jan Arve er obdusert og resultatet foreligger om mellom 6 uker og 3 måneder.
Arve

Må dere vente så lenge på resultaten? Forferdelig.. Rippe opp i alt igjen så lenge etter.. Dere har mine tanker!

Vet at obduksjoner tar grusomt lang tid.... Den raskeste jeg var borti på sykehuset fikk vi etter 4 uker... Er helt forferdelig at det tar så lang tid, men sånn er det liksom bare[8|]

Får uansett håpe at den kan gi de noen svar.....

Back
Topp