Hva skjedde?? *samme som på mars 2010*

Qualitas

Forumet er livet
VIP
I går skulle jeg komme meg til en legetime alene, og skulle ta buss å sånn. Er ca 10 min å gå ned til bussen, og det er bare neddover. Etter at jeg har gått neddover noen minutter kjenner jeg at det begynner å presse litt på nederst i magen min ved skambeinet nesten. Ekkelt og ubehagelig følse. Kjente det kom av at jeg gikk i en bratt neddoverbakke, for da går jeg litt anderledes enn normalt...

Etter litt blir det bare vondere og vondere og jeg må sakke farten litt. Når jeg er nesten nede ved bussen gjør det faktisk så vondt at jeg får frysninger og begynner å puste rart. Får samtidig mensmurringer! [&:] Heldigvis blir det litt bedre når jeg kommer ned og får stoppet.

Resten av dagen gjør det vondt bare jeg skal gå et lite stykke, og utover kvelden blir det vondt bare det å komme seg opp av en stol[&:]

Gjør vondt i lyskepartiet og inni der ved skambeinet... prøvde å trykke litt på skambeinet og det gjorde sinnsykt vondt[:-] Og i natt var det veldig vondt å bare snu seg i senga...

hva kan ha skjedd???

( Nei jeg spurte ikke legen, for var ikke en slik lege)

Sånn er det med meg og, og jeg har bekkenløsning. Tipper det er det jeg. Legen min trykket på skambeinet mitt for å sjekke om det var bekkenløsning, og da gjorde det dritvondt.

ORIGINAL: Lissyjane

Det kalles nedpress og er helt normalt[:)]

ja tenkte på det.... men skal nedpress føles ut som om noe er brukket inni der når jeg skal bevege meg eller trykker på det??[:-]

(er jo ikke brukket, men litt samme vondten)

Hørtes litt ut som bekkenløsning.

Når jeg hadde bekkenløsning var bratte nedoverbakker (og spesielt på glatta) dreeeeeepen

Bekkenløsning kanskje? Som igjen er ganske så normalt hos gravide...

Jeg kunne ikke gå lengre enn til postkassa uten å dø litt på meg pga det kjentes ut som at dåsemor sku revne fremme..[X(]

ORIGINAL: EricaJenta

Det kalles nedpress og er helt normalt[:)]

ja tenkte på det.... men skal nedpress føles ut som om noe er brukket inni der når jeg skal bevege meg eller trykker på det??[:-]

(er jo ikke brukket, men litt samme vondten)

Du vil jo kjenne et veldig press foran. Du har sikkert bekkenløsning foran og da kjennes det ekstra godt. Jeg måtte stå i to minutter etter jeg hadde reist meg for det kjentes ut som absolutt alt bare skulle rase i gulvet[8D]

hehe, bra det ikke gjorde det da[8D]

Men ja er vel bekkenløsning + nedpress jeg har fått da... betyr det at babyen ligger med hodet ned?

(Forkjølet, og fy så vondt det gjør å nyse[:-])

Back
Topp