Hva skjedde nå??

Lille Snodig

Glad i forumet
Skulle på do istad og bommelomme. Og da HØRTE jeg det kom et lite splæt/poff.
Gikk vannet tro??
Det er jo forskjellig hvordan man føler vannet går, hos noen renner det som en foss hos andre sildrer det og så har du de igjen som nærmest bare drypper. Det kommer jo litt ann på hvor ungen ligger. Med Yrja gik det hull på posen så fostervannstikk prøvene viste at vannet var "gått" med de måtte få større hull på pose, så da tok de det på sykehuset. Med Jardar presset jeg hele fostervannsposen ut av sjeden uten at den gik.

Kjenner litt murringer i ryggen også.

Skjedde det noe eller ikke liksom??

Kan ikke ha vært slimproppen da? Eller har du allerede mistet den?

Oi, høres jo ut som om det skjedde NOE da[:-] Når vannet mitt gikk var det akkurat som det kom et lite knepp nederst i magen og så rant det ut fostervann. Hvis du har murringer så er det vel mye mulig at det er noe på gang?[;)]

hmm... spesielt! har lest litt på nettet at mange hører det knepper nedi der når vannet går. Merka du noe "ekstra" når du satt der da? tenker på tissing/vann som renner...

Oi vanskelig å vite..hm..du får ta en tlf til føden og forklare slik at de kan sjekke om vannet gikk. Jeg hørte helt klart et "knepp" da vannet gikk sist, var ingen tvil liksom da det kom masse vann! Men da var jo riene allerede i gang[8|]

Lykke til Heike! Jeg er klar for å sladre jeg[;)]

oi spennende da vist der er vannet som er gått.. ring føden å hør me de..

Da reiser jeg ned til føden nå, for å sjekke. Så får vi se om det blir et vær barn til[8D]

ORIGINAL: Lille Snodig

Da reiser jeg ned til føden nå, for å sjekke. Så får vi se om det blir et vær barn til[8D]

weee spennende!
jeg har tlf på meg[:D]

Så spennende ;D Masse lykke til :)

spennende, lykke til[:D]

Lykke til[:D][:D]

Oioi, så spennende!
Lykke til [:)]

ÅÅÅ SÅ SPENNENDE :O)
LYKKE TIL

Masse masse lykke til!![:D][:D]

Spennende!
Masse lykke til! [:D]