Hva skjedde med snikende ullteppe?

veda

Glad i forumet
Ble hun satt igang eller hva? eller ble d action av seg selv? håpet så inderlig på fart for henne igår, og fart var d visst[8D]

Tror riene starta av seg sjøl, hu har kje skrevet noe annet iallfall... Lure på om de starta tidlig tidlig i morges, og når jordmoren kom å sjekket henne så hadde hun 3cm åpning...

Spent på str til lille Isfrid da, noen som har fått med seg det? De var jo litt redd for at hu ikkje hadde lagt på seg i det siste...

ORIGINAL: Julius Utålmodius

Tror riene starta av seg sjøl, hu har kje skrevet noe annet iallfall... Lure på om de starta tidlig tidlig i morges, og når jordmoren kom å sjekket henne så hadde hun 3cm åpning...

Spent på str til lille Isfrid da, noen som har fått med seg det? De var jo litt redd for at hu ikkje hadde lagt på seg i det siste...

tror de skrev vekta og lengden på generell jeg

ORIGINAL: veda

ORIGINAL: Julius Utålmodius

tror de skrev vekta og lengden på generell jeg

hmmm... då må eg inn der å snike litt [8D]

Ja jammen [:)]

Ho va 2786gr, 47cm, og 34cm rundt hode.

Back
Topp