hva skjedde med lovpris fedme blir feil????

~lenemoren76~

Elsker forumet
jeg skulle svare på den og det gikk jo ikke. jeg ville bare si at jeg i mitt første svangerskap var utrolig tynn 47 kg fordelt på 172 cm,det var en kamp om å få i seg nok næring for at jeg ikke skulle miste. no er jeg ca 30 kg overvekt og legen sier det er myyyye bedre det,bedre og ha litt ekstra så lenge helsen er fin,man får ikke automatisk dårlig helse selvom man er overvektig,ikke alle eter chips og snop og drikker cola. litt respekt har de fleste for det ufødte barn. jeg har fin blodtrykk og fin puls og ligger ikke overdådig på meg,men har runde hofter og er fyldig. jeg har aldri hatt noe gått selvbilde,noe alle disse som er så opptatt av at alle skal være perfekt har hjelpt meg med. men jeg er frisk og ingen belastning for staten.

er enig med deg der. Jeg hadde godt over 20 kg for mye for et par år tilbake, men klarte å gå ned til idealvekt via grete roede kurs. Nå har jeg gått opp mye mer enn jeg bør, men både blodtrykk og alt annet er så perfekt at det ikke er noe farlig sa min jordmor. Vi må heller støtte hverandre, og kose oss av og til. Hvor mange ganger i livet spiser vi sjokolade med god samvittighet av og til? Bortsett fra nå?

jeg prøver og holde meg til å spise snop i helgene,må unne seg noe godt,men ukene er jeg flink og spiser frukt og brød mat vist jeg er sulten og godtesyk,det funker det. drikker lite brus. men er viktig at vi ikke blir helt hystrisk

Den forrige tråden ble slettet pga at enkelte brukere ble såret, og det ble mye personangrep både den ene og den andre veien.

Nå håper jeg vi kan være flinke til å diskutere seriøst.[8|]

ja vi må kunne diskutere som voksne mennesker. dette er et sårt tema for maaaangen,og folk må kunne ta litt hensyn til følelser oxo,ikke bare skyte løs. er det rart det blir krig?????

Skjønner det veldig godt jeg, ikke alle som føler seg like attraktive når man går gravid. Vi er vel her for å ta opp problemer og få svar og støtte på det vi lurer på? Klem

tror det er viktig at vi alle husker på å være forsiktige når vi diskuterer.. særlig om noe som er såpass sårt for mange, og som de fleste har sterke meninger om.

Har vi noe å si til noen privat bør vi holde oss til å bruke PM (Private meldinger)
-da klikker en på PM-snakkebobla under innlegget til den vi vil si noe til.[:)]

ååå nå fikk jeg smålig lyst på sjokolade da jannicke t.
Jeg kan ikke skylde på graviditet heller når det gjelder sjokoladespising [:)][:)] hehe.. pyttsann, stratos er det beste i verden [:D]

men en ting jeg gjorde masse når jeg gikk gravid var å kjøpe masse ananas, kii, melon, appelsin, druer og skjærte det opp i masse småbiter, blandet det sammen i en bolle og spiste det me gaffel.. kjempegodt altså!
Råder jeg dere jenter til å prøve hvis dere ikke har det allerede...

Helt enig!!!!![:)]

også ta litt yoghurt på,gjerne lett[:D]

Back
Topp