Hva skjedde med linjeskift??

Pijah

Forumet er livet
Fra å ha doble og triple linjeskift i innleggene, selv om man bare trykket entre en gang, går vi nå til ingen, uansett hvor mange ganger vi entrer? Det funker minst like dårlig, spesielt i lange innlegg der man trenger litt luft mellom linjene... Her har jeg entret to ganger, men som dere ser er teksten fortsatt like klistret sammen.. ;) Fikse??
 
Pijah skrev:
Fra å ha doble og triple linjeskift i innleggene, selv om man bare trykket entre en gang, går vi nå til ingen, uansett hvor mange ganger vi entrer? Det funker minst like dårlig, spesielt i lange innlegg der man trenger litt luft mellom linjene... Her har jeg entret to ganger, men som dere ser er teksten fortsatt like klistret sammen.. ;) Fikse??

Hei
Det har jeg ikke fått med meg.

Enter 2 ganger her


Enter 3 ganger her.
Dette var en test :-)

Ser ut til at det ble fikset før jeg fikk med meg feilen emoticon
 
IT-Sandviks skrev:
Pijah skrev:
Fra å ha doble og triple linjeskift i innleggene, selv om man bare trykket entre en gang, går vi nå til ingen, uansett hvor mange ganger vi entrer? Det funker minst like dårlig, spesielt i lange innlegg der man trenger litt luft mellom linjene... Her har jeg entret to ganger, men som dere ser er teksten fortsatt like klistret sammen.. ;) Fikse??

Hei
Det har jeg ikke fått med meg.

Enter 2 ganger her


Enter 3 ganger her.
Dette var en test :-)

Ser ut til at det ble fikset før jeg fikk med meg feilen emoticon



Er feil hos meg enda... Må teste... Enter tre ganger Enter fire ganger
 
Ja gitt, fortsatt feil... Har ikke vært sånn tidligere....,.
 
Det skjer kun på iPhone. Ikke vært sånn tidligere. Ser ut som om det mangler noen br-tags i kodingen for Enter-funksjonen, for når jeg skriver inn de selv, så går det flotters.. Snodig opplegg...
 
Back
Topp