Hva skjedde i Hotellet idag?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
... Og hvem var hun som Marius hadde på besøk igår? [8|] 

En kollega fra hotellet[;)]

Kan noen gi meg et kort resyme av det som skjedde i dag?
Er midt i leggetiden[&:]

Fikk bare med meg deler da men...

Vilde var hos legen for å få vite hvem faren til barnet er siden hun ikke vet det, men det kunne de ikke finne ut.
Eva prøver å overtale Julie om de hotell greiene for hun har nå fått tak i skissene julie hadde laget over det gamle exbo Ekeberg.
Juni og Viggo skal på date i morgen.
Pelle tror han skal bli pappa å forteller det til han andre kisen som bor der nå (husker ikke navnet)
Marius og Liv skal være hemmelige kjærester.

Pelle fant graviditets testene som vilde har tatt på badet, å han tror det er han å belinda som skal ha barn.
Liv å Marius er kjærester men Liv vil ikke si det offentlig enda. men det vil Marius.
Juni å Viggo skal ut i morgen.
Eva å han dueden har funnet i tegningene som Julie hadde tegna til ekeberg, å Eva skal nå prøve å få Julie til å stemme sammen med de i styret.
Jens August må bli venner med Storm slik at de ikke får han i mot seg på avstemmninga på ekeberg prosjektet..

Hmmm kommer ikke på mere nå...

ORIGINAL: Juliejr

Vilde var hos legen for å få vite hvem faren til barnet er siden hun ikke vet det, men det kunne de ikke finne ut.
Eva prøver å overtale Julie om de hotell greiene for hun har nå fått tak i skissene julie hadde laget over det gamle exbo Ekeberg.
Pelle tror han skal bli pappa å forteller det til han andre kisen som bor der nå (husker ikke navnet)

Så Vilde skal beholde ungen?

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Juliejr

Så Vilde skal beholde ungen?

Var hvertfall ikke snakk om noe abort foreløbig.

Forresten, Vilde gikk til Jens August for å snakke med han, men han bare skjelte henne ut å sa han aldri ville se henne igjen eller ha noe med henne å gjøre.
Tipper det er han som er faren ja

Back
Topp