hva skal

flower09

Flørter med forumet
dere idag da jenter?[:)]
er er det drittvær, så bli inne dag idag med meg og minsten.
får besøk senere av ei veninne som har en liten en på samme alder som min, så det blir koslig da[:)]

Kjede meg sanseløst tenker jeg.......Skal ordne et par ting i et par butikker. Er virkelig ikke i form og skal ta det med ro. Tør heller ikke anstrenge meg så veldig fordi jeg hadde en blødning tidligere i uka og vet ikke 100% sikkert at det er liv før på tirsdag........ Så jeg skal stulle og stelle.....Har mest lyst til å treffe folk da jeg stort sett har ligget på sofaen hele uka. Men folk er enten på ferie eller har ikke tid.... [:(] Kjeeeeeeeder meg....................

Vi er på ferie i oslo.. I dag skal mannen min, jeg, broren min og dama hans ut å spise.. Så skal vi på kino etterpå [:)] Min mamma skal passe mini mens vo koser oss..

luremus: ikke noe morro når man blør altså! føler med deg!
får ikke håpe du kjeder deg alt for mye idag/kveld da[:)]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Vi er på ferie i oslo.. I dag skal mannen min, jeg, broren min og dama hans ut å spise.. Så skal vi på kino etterpå [:)] Min mamma skal passe mini mens vo koser oss..

så koslig da[:)]
kos dere masse!

jobber, grusomt, er trøtt og kvalm wæææ hehe...

Jeg skal nyte helgen! Glad jeg ikke har jobbehelg denne helgen gitt... [8D]

Må få ryddet og vasket kjøkken og stue, ser ikke ut! [:'(][8|]
Også må jeg få pakket unna litt, for nå nermer det seg flytting!
Håper kvalmen holder seg unna resten av dagen, kjenner den ligger å ulmer, så håper jeg er oppegående en stund til! [:)]

her kjede me oss...drittver å i tillegg e minien å eg blitt sjikkeligt forkjølte...fytti for ei kjibe helg...

I dag har vi vært en tur på lekeland,var stappfullt med folk..støynivået var i taket[8|]Nå skal vi på besøk til søsteren min å si hei lille prinsen deres på 4 mnder[:D]

sambo dro på utdrikningslag for en kompis kl 11, men måtte komme tilbake kl 12 for jeg har så gudbedre meg vondt i ryggen... klarer ikke løfte minsta... men han får med seg festen når minsta er lagt da... de ligger forøvrig å sover nå og jeg har akkurat sendt avgårde største i prinsessekjole, krøllahår og lipgloss, hun skulle nemlig på fest med pappan og bestemora hehehe så her blir det total avslapning, og i kveld kommer største tilbake med kusina si som jeg skal passe pga bryllupsfesten.. blirs sofa og nammenam her ja....[:D]

Back
Topp