Hva skal

Jeg skal (forhåpentligvis) ut å reise, bare litt da:P Skal å besøke et vennepar som er på besøk til familie som bor litt over en time unna... selv bo de egentli laaangt bort, så er kjekt å møte dem når de først er så nært:)

Men lillejenta deres(7-8uker) hadde vist vært plaget med magen i går... så de skulle se det ann i dag om hvordan hun er. Så sitter å venter på svar:)

og vil skal, ås skal jeg se om jeg finner me nye brødformer... skal i såfall kjøpe 4 like. 2 av de jeg har er litt lave, og de andre to er enda kortere igjen.. så vil kunne få bake større brød. Bruker form siden jeg har i litt mindre mel an hva skal-for å få de litt mer lufti ;)

Vi skal slappe av hjemme. Prøve å sortere klær og rydde på plass i garderoben. Har ikke kommet oss helt iorden i huset enda. Etter pappaen er ferdig på jobb skal vi på babysvømming. ;)

Å så koselig med babysvømming da:) håper så inderlig at det blir sånt her:) Mer er da arr. av foreldre da:P

Her er sambo og storebror ute og shoppar litt no. Snart kjem ei venninne med sine to barn på besøk og lunsj. I ettermiddag kjem mamma og sambuaren hennar på besøk.
Har vore sjuke heile veka her, så i dag måtte me berre finna på litt. Har informert dei om smitte, men dei tar sjansen (heldigvis, for no er brakkesjuka verre enn viruset;))

Skulle egentlig på babysvømming i dag, men eg er litt slapp så da blei ikkje. Så no venter eg på besøk frå mamma og søstera mi istaden :)

og vil skal, ås skal jeg se om jeg finner me nye brødformer... skal i såfall kjøpe 4 like. 2 av de jeg har er litt lave, og de andre to er enda kortere igjen.. så vil kunne få bake større brød. Bruker form siden jeg har i litt mindre mel an hva skal-for å få de litt mer lufti ;)
å! Er det eit triks sltså! Er deigen velig blaut då?

Da har vi kommet hjem fra turen:) Kjempekoselig å dra på besøk til andre med smått:) Hun sov litt mer en vår gutt da men de fikk lekt litt ilag på teppe... Var litt arti-når ho jente hikka så begynta guttn min å le-det var vist veldi gøy:P hehe

Back
Topp