Hva skal vi telle ned til nå?

rødkopp

*gleder seg til mars*
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Aprillykke 2017
Maiblomstene 2017
Nå vil vi jo en etter en passere de magiske 12 ukene. Så da er spørsmålet, hva skal vi telle ned til nå? Føler det er så lenge å telle ned til 3.trimester, men er det noen andre "milepæler" før det? Evt halvveis? Eller er det og litt lenge til? :)

Det spiller ingen stor rolle for meg hva vi teller ned til, men jeg kjenner at det er godt å ha noe å se fram til og telle ned mot:) Ser forresten at april-forumet har nedtellingstråd til uke 18, samt en til oul.

Det spiller ingen stor rolle for meg hva vi teller ned til, men jeg kjenner at det er godt å ha noe å se fram til og telle ned mot:) Ser forresten at april-forumet teller ned til uke 18 (mange som har ul den uka også).
Ja jeg tenkte på det, men ser det varierer veldig når folk får oul og følte liksom ikke det var noe spesielt med uke 18. Men egentlig er jeg helt enig med deg i at det viktigste er å ha noe å se fram til og telle ned mot :) Vi kan jo ha en egen telle ned til oul tråd også ;)

Ja jeg tenkte på det, men ser det varierer veldig når folk får oul og følte liksom ikke det var noe spesielt med uke 18. Men egentlig er jeg helt enig med deg i at det viktigste er å ha noe å se fram til og telle ned mot :) Vi kan jo ha en egen telle ned til oul tråd også ;)

Enig i at det ikke er noe spesielt med uke 18. Kanskje bedre å telle ned til halvveis:)

Jeg lagde en nedtelling til OUL tråd, men var ingen andre svar enda. Den ligger litt lengre ned i listen :)

Hva med å komme over til uken der de faktisk prøver å redde babyen om den blir født for tidlig? :) husker ikke helt hvilken uke. 23-25?!

Telle ned til halvveis? :) 20 uker? :) 23 uker når fosteret kan overleve utenfor livmor?

Jeg har fortsatt fire uker til uke 12, så jeg holder meg unna eventuelle nye nedtellinger enn så lenge;)

Men da tar vi halvveis da :)

Hva med å telle ned til 2 trimester? :P vil ha masse delmål :D det er vel uke 15(14+1)?

Hva med å telle ned til 2 trimester? :P vil ha masse delmål :D det er vel uke 15(14+1)?
2.trimester er 13+0. Følte det ble så nært 12 uker.. Jeg er der allerede :p

I gravidappen står det fra 14+1, men husker fra sist at det er litt forskjellige meninger :P
Hehe, jeg følger heller informasjonen på norsk helseinformatikk, babyverden og mammanett enn appene ;)

Back
Topp