Hva skal vi telle ned til nå?

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Nå som OUL er over (for noen av oss hvertfall) må vi jo ha noe nytt å telle ned til. Termin blir så lenge til, så tenker vi må ha noen små delmål innimellom.

Eksempel
☆Halvveis (20+2)
☆De forsøker redde babyen om den blir født (23+0)
☆Stor sjanse for overlevelse (26)
☆Høygravid (34+4, 40 dager før termin)

Eller andre mål??

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Halvvei først ja! :) - for meg er det fortsatt OUL ;)

Jente 2010 & 2012 <3

For meg er det fortsatt oul. Det må jo fortsatt være en god del igjen der. Blir litt sånn at vi som er sist på alt ikke henger helt med føler jeg...
Men 3 trimester kan vel også være med.

For meg er det fortsatt oul. Det må jo fortsatt være en god del igjen der. Blir litt sånn at vi som er sist på alt ikke henger helt med føler jeg...
Men 3 trimester kan vel også være med.
Er jo enda mange igjen som ikke har vært på oul. Flere som ikke har vært enn de som har vært. Dere kan jo være med på nedtellimg på alle samtidig eller begynne på neste når det som kommer først har vært :)

Jeg tror jeg teller til halvveis så 3 trimester eller kanskje 100 dager igjen.. så høygravid. :)

Halvveis er jo hvert øyeblikk for min del, når er det barnet kan overleve eller de prøver og redde, er det 24 eller hva?

Jeg tror jeg teller til halvveis så 3 trimester eller kanskje 100 dager igjen.. så høygravid. :)
Når er det 100 dager igjen vet du?

På BV står det at ett svangerskap er 282 dager. Jeg er 18-5 idag og er på dag 131, så da har jeg 151 dager igen... Da må jeg vel være på dag 182 med 100 dager igjen bli når jeg er akkurat på 26-0??

På BV står det at ett svangerskap er 282 dager. Jeg er 18-5 idag og er på dag 131, så da har jeg 151 dager igen... Da må jeg vel være på dag 182 med 100 dager igjen bli når jeg er akkurat på 26-0??
Måtte google og kom fram til 26+1 :)

Ja er jo bare litt over en uke til halveis her:) hva med uke 30? Da har vi jo bare 10 uker igjen!:O

Får en liten en i julegave <3 termin 03.desember:)

Back
Topp