Hva skal vi i sommer?

Helle

Glad i forumet
Oktobergull 2022
Hva skal vi gjøre i sommer?

Jeg og gubben skal ha 2 uker i båten vår og 2 uker på biltur til danmark, sverige og tyskland. Så håper på fint vær her i skandinavia :D
 
Jeg og samboeren skal en uke til Menorca sammen uten barn, og en uke hvor vi skal kjøre gjennom sørlandet og opp til Bergen :) Ellers så skal nok noen turer på hytta, og 3 dager til Kristiansand med dyreparken og sabeltannshow for de to yngste gutta her i huset :)
 
Jeg og samboeren skal en uke til Menorca sammen uten barn, og en uke hvor vi skal kjøre gjennom sørlandet og opp til Bergen :) Ellers så skal nok noen turer på hytta, og 3 dager til Kristiansand med dyreparken og sabeltannshow for de to yngste gutta her i huset :)
Menorca ja, vi har i alle år reist til Mallorca. Hvilken reiserute tar dere da?
 
Fikse hage og hus og noen småturer, men ikke ordentlig ferie i år da samboer har byttet jobb. Var nedskjæringer på den gamle jobben hans
 
Fikse hage og hus og noen småturer, men ikke ordentlig ferie i år da samboer har byttet jobb. Var nedskjæringer på den gamle jobben hans
Glemte å føre med at vi også skal jobbe en del i huse/på tomten. Skal lage terasse blant annet :)
 
Menorca ja, vi har i alle år reist til Mallorca. Hvilken reiserute tar dere da?
Flyr direkte til Menorca...Mahon tror jeg det heter der vi lander :) Vi har også vært mye på Mallorca...men ville prøve noe nytt i år :)
 
Flyr direkte til Menorca...Mahon tror jeg det heter der vi lander :) Vi har også vært mye på Mallorca...men ville prøve noe nytt i år :)
Spennanes, da venter i hvertfall jeg på en reisebeskrivelse etter dere har vært der ;)
 
Jeg, guttungen min og kjæresten min(snart samboer) drar noen netter på hotell til kristiansand. Så drar vi videre til østlandet og besøker litt familie og tilbringer noen dager på holmen med hyttene til min far.
Ellers skal vi nok en liten tur til Paris eller Praha- uten barn :) Får se hva vi finner ut! Kanskje blir det begge deler :)
 
Blir mye arbeid på meg denne sommeren, men skal ta en tur med samboeren min til varmere strøk på sensommeren. Vi er veldig fleksible, så kan nesten reise når som helst, hvis vi er impulsive nok ;)
 
Her blir det oppussing på huset i sommer. Kjøpt ett elgammelt hus så da er det mye som må gjøres. Og noen små turer hit å dit, men ingen lang ferie tur.
 
Her blir det 0 ferie i år, oppussing av huset utvendig står for tur..:)
 
Skal tre uker på hytta, uten nettilgang!! Kommer til å bli sprø, får jo ikke fulgt dere... ;) Ellers blir det litt småplukk med huset og jobbing:)
 
Her blir det ingen ferie bortsett fra helger på hytta! Men må jobbe ettersom vi har kjøpt leilighet og da er det kjekt med ekstra penger! :) Så ettermiddagene kommer til å gå med til nedpakking, oppussing og så oppakking :)
 
Gubben vil ikke reise, jeg vil reise... Er så ekstremt glad i Hellas, så vil dit en tur.. Håååper jeg får det til :) Ellers blir det nok en liten tur til Danmark for å besøke familie :) Er lærer, så har ekstremt lang feire uten planer..! Spørs om jeg ikke går på noen vegger! :p
 
Back
Topp