Hva skal vi ha til middag i dag?

Solbolle92

Forelsket i forumet
Julibarna2024☀️
Tenkte vi kunne ha en sånn inspotråd med middager, etter å ha sett noen andre termingrupper har det også :love017
Kjenner selv på det å bli litt matlei, og det går mye i det samme om dagen. Jeg er sikkert ikke alene?


Hva skal dere ha til middag i dag?
Legg gjerne ved oppskrift om dere ønsker:)
 
I dag blir det noe så enkelt som Toro lasagne med salat og Hvitløksbaguetter.

Liker best hjemmelaget lasagne, men når jeg er alene på dagtid med 5 åringen så blir det enklere løsninger:smiley-ashamed004
 
I dag hadde vi leftovers av ris, egg, beacon, kylling og grønsaker som min man orginalte lagde men jeg pusset opp på. Siden i dette huset er det definert jeg som er kokk. Hubby var flink og snil som lagde på fredag.
 
I dag hadde vi varmrøkt krydderlaks fra Husøy med persillepoter og fruktsalat til.
 
Vi har brukt Adams matkasse mye! Anbefales :love017 Gi beskjed om dere vil ha rabatt, finnes sikkert noe ververabatt.

I dag blir det fish and chips :knegg::Heartred
 
I dag er det søndag så da blir det kjøttkaker i brun saus med grønnsaker. Enkelt og greit. Å det er den ene middagen begge ungene hiver innpå. Så alle 4 koser oss med denne middagen.:) Så er det jo ofte sånn at den liker det og det liker ikke den.:wtf: Men kjøttkaker er alle veldig glad i. Så den lille i magen har ikke noe valg når den tid kommer :laughing002
 
I dag står gubben for middag, og da blir det veldig britisk helgemat: chicken, leek and mushroom pie med grønnsaker til, men med Quorn i stedet for kylling.
 
Fiskegrateng, poteter og raspa gulrot.
 
Back
Topp