Hva skal vi ønske oss?

Makko med 3 gull

Gift med forumet
Vi har arvet det meste vi trenger. Tror vi har det meste i hus.

Begge bestemødre har lyst til å begynne å handle nå. Noen som har forslag til hva vi skal ønske oss?

Bæresæler/meis, rørospledd/vognteppe, smartpack, lekegrind, uv-telt til sommeren, lekegym/matte, masse fint i strikketklær som kan brukes etterhvert, klær i større størrelser( kanskje ytterklær til høsten/vinteren), alt etter behov selvfølgelig. Men slike ting synes jeg det er veldig greit å få selv om ikke alt kan brukes med en gang:-) sliter selv med det samme, da vi har alt vi trenger. Så derfor tenker jeg litt fremmover og hva vi vil trenge etterhvert. Trenger også noen tips;-)

Takk for tips:-)
har:
2 ergo seler og ei caboo sele
8 flotte babyteppe
Lekegrind
Babyrom
Masse fine strikkede klær (har fra de to store pluss at jeg strikker selv)
Har klær til i allfall 1.5år inkl ytterklær

Har til og med barnehagevogn etc.

Føler liksom ikke at vi trenger noe som helst.

Jeg er litt i samme situasjon. Vi har jo det meste allerede...

Hva med slike kose badehåndklær med hette og morsomme motiv fra skip hop? Kjøpte til min niese til jul.

Evt tallerken, kopp eller barnebestikk?
Koselig å ha sitt eget til senere. Jeg har fått mitt eget servise nå, fra jeg var liten. Min søster trodde det var hennes fordi hun bare "arve-brukte" hva jeg hadde fått...

Nå får jo jeg jente mens jeg har gutt fra før så jeg har lyst på det meste nytt, men det må da være ting du ønsker å bytte ut? Evt ville jeg ønsket bestikk og servise som nevnt over, det får man jo med seg når man blir stor og er stas å gi til egne barn når den tid kommer.
Ellers er det penger, foto og slikt som barnet har når det blir større :)

Fotografering, navneprodukter, åpne sparekonto til barnet, sånn der hånd- og fotavtrykk greie i gips

3-åringen vår har et herlig pledd i ullfleece fra Nøstebarn. Det er 100x140 så hun kan enda bruke det lenge. Det bruker hun i vogna, i bilen på kalde dager, på hytta, i pulken, i senga og på tur.

Nå har vi fått samme til lillebror fra svigers :D

Fra mamma og de får vi babysete til tripp trapp stolen. :)

Tripp trapp stol (her bruker de eldste sine enda, så babyen må få egen), babycall (bruker det på kvelden og når babyen sover ute og jeg er inne), gavekort til fotograf (6 mnd bilde f.eks kan bli fint julekort-bilde), babynest (er jo hipt nå), ergonomisk ammepute f.eks:) :p

Smokkeholder, babystoldelen til tripp trapp-stolen (hvis dere har det), sengesett, koseklut.

Hva med babycall? :-)

Mange gode forslag! Men vi har det meste fra før;-)

Gave kort på fotograf hadde jeg blitt veldig glad for, men tror de vil ut å handle...
Får ny bag til vogna av mamma, hadde bare softbag til "bilvogna" som ender opp med å bli hovedvogn.

Back
Topp