Hva skal til for at dere leser og kommentere en blogg?

Stinius

Gift med forumet
Ja, overskriften sier vel sitt. Hva må til for at dere skal lese og legge igjen en kommentar i en blogg?

At den griper meg. Eller at eg kjenner personen bak bloggen :)

At det handler om ett politisk tema som engasjerer meg. 

Med griper, tenker du da at den engasjerer deg, slik som politikk eller et lass med følelser? Eller noe annet?

Nei da må det være noen jeg kjenner. Syns det er særdeles lite interessant å lese blogger desverre...

DenicaD skrev:
fin og oversiktlig og interessant skriving.. bilder..

ikke for stor header... hater det..

Kan jeg spørre hva du syns om min header?

Det skal VELDIG mye til,tror kanskje jeg har gjort det 1 gang!

at det er bra skrevet! innholdet bør være av interesse, men jeg kan lese nesten hva som helst så lenge det er bra skrevet. og innholdet kan være av interesse, men gidder ikke lese det dersom det ikke er bra skrevet. humor liker jeg godt.

det værste jeg vet er sånne blogger om småbarnslivet som ikke inneholder noe interessant. skjønner at småbarnsperioden er altoppslukende og veldig sterk for hver enkelt familie - men det betyr ikke at deres familieliv er intressant for andre. altså helt hverdagslige ting er ikke så intressant - med mindre man vinkler det på en kul/spennende/morsom måte. men da kan det være utrolig kult å lese. der kommer skriveferdighetene inn igjen:)

Jeg kommenterer aldri, men for at jeg skal gidde å lese mer på en blogg må bloggeren skrive godt og på en personlig måte i innleggene, ha bilder og varierende innlegg.
HATER dagens outfit bloggeremoticon 

For at jeg i det hele tatt skal gidde og lese en blogg, så er alfa og omega skriveferdigheter. 

God flyt i tekst, veldig gjerne avsnitt.   Og gjerne et par bilder. Men ikke for store, da det fort kan ta mye av plassen i et blogginnlegg.  Dette avhenger jo selvsagt i om det er en skriveblogg, bildeblogg eller enellerannenannentypeblogg. 

Så gode skriveferdigheter, gjerne iblandet litt selvironi, humor og en god dose sarkasme. Så har du fått meg som leser. 

Back
Topp