tingeling1
Forumet er livet
Jeg skal søke ny jobb. Hvilke jobber skal jeg sette opp på CV'en? Bare de som er relevante for jobben jeg søker på? Eller absolutt alle jobber jeg har hatt, også deltidsjobber og sommerjobber? Veldig usikker her....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma til Andrea
ORIGINAL: tingeling1
Jobbet f.eks deltid på Rimi i 3 år mens jeg studerte. Nå søker jeg lærerjobb. Er det da dumt å ta med Rimijobben på CV'en?
Jeg ville tatt det med, jeg. Viser jo at du har vært stabil i en jobb. Med mindre du har jobbet som lærer i 5 år da [8|]
ORIGINAL: Mamma til Andrea
Jobbet f.eks deltid på Rimi i 3 år mens jeg studerte. Nå søker jeg lærerjobb. Er det da dumt å ta med Rimijobben på CV'en?
Jeg ville tatt det med, jeg. Viser jo at du har vært stabil i en jobb. Med mindre du har jobbet som lærer i 5 år da [8|]
Hehe, jeg har faktisk jobbet som lærer i 5 år[:D] Er derfor jeg lurer på om det blir dumt å ta med noe som ikke er relevant for jobben. Men tenker at det er bra å vise at jeg har stått på og jobbet siden jeg var ganske ung...