Hva skal snuppene i dag da???

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Selv sitter jeg her og manner meg opp for å gå i dusjen for så å gå ut på tur...

Tror vi alle trenger det altså...[8D]

Driver å lurer på om vi skal hente Scootern (vogn) hos svigermor eller om jeg skal bare fylle luft i dekka til simo vogna.. Vanskelig valg altså...[8D]

hva er planene deres for dagen da??

Jeg sitter med hjemmeeksamen, skal leveres i morgen. Skal bli deilig å være ferdig [:)]

Ikke så mange planer her, vært mye festligheter denne helgen så føler virkelig jeg trenger å ta igjen litt søvn [8D] ellers så blir det en kos middag med min kjære som har vært borte noen dager [:D]

Har vasket 3 maskiner med klær, vært i dusjen. er utslitt og vil sove, men så har jeg en ADHD type ved siden av meg som kjeder seg og vil finne på no, men ingenting er bra nok [8D]
Så skal manne meg opp til å bli med på en tur:)

Har egentlig gjort svært lite i dag. Laga meg god frokost da [;)] og vaska en maskin med klær. Skulle vel egentlig ha støvsuga litt, men har overtalt min kjære til å gjøre det i morgen.
Skal lage lasagne fra bunn av i dag da, så føler at det er jo hardt arbeid det også [:D] skikkelig sløvedag med andre ord. Deilig.

Har hengt opp litt klesvask, tatt oppvasken på kjøkkenet, å så står middagen for tur, så skal jeg bare slappe helt av, å vente på at dagen skal gå.

sofaen har vært min beste venn idag! [:)]

popcorn og jordbær går ned på høykant! hihi

tror jeg skal slenge meg på sofaen og sløve. tror jeg sovner, så vidt jeg klarer å holde øynene oppe [8D]

Back
Topp