Hva skal mini hete?

Liam♥ det bestemte jeg meg for når jeg hørte navnet for første gang for snart 5 år siden at hvis jeg får en gutt til så skal han hete det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Veldig fint :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nora Marie :) Marie er mellom navn. Hun er oppkalt etter sin tippoldemor å tipp-tipp oldemor ;-)
 
Her er navnet blitt: Mariell :) oppkalt etter flere. (Ligner litt på navnet mitt Siv Mari, svigermor sitt Inger Marie og oldemor Arnlaug Marie. Vi begge liker navnet godt, fått mye skryt og kjenner få som har navnet!
 
Lille gutten vår heter Jonathan :) det sto mellom Mikkel og Jonathan. Storebror på 2,5 år var heøt bestemt på hva lillebror skulle hete og sa "baby Honathan" hihi ♡ når vi nevnte navnet Mikkel sa han bare "neeeei, baby Honathan" :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi har en liten Mino.

Det begynte med en skriveleif fra min side, da jeg blandet våre to kallenavn på babyen ( Bryo og Mini) da jeg skulle skrive handleliste. Vi trodde jeg hadde "funnet opp" et helt nytt navn, men etter litt googling fant vi ut at det er et guttenavn i Sør-Europa og Sør-Amerika, og et jentenavn i Japan.

Fram til fødsel stod det mellom Mika og Mino, og da han kom ut fant vi ut etter et døgn eller så at det måtte bli Mino :) Veldig få som heter det, og det er litt arti synes vi da.


Sent from my iPhone using BV Forum
Veldig pent navn :)
 
Sønnen vår har fått navnet Vetle :) Bestemte oss før han ble født, da det var det eneste navnet som føltes riktig - og det føltes riktig da han ble født! Han ble født 6 uker for tidlig, og Vetle betyr jo også vesle:))


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Emma. Fordi vi begge synes det er fint, også fungerer det like godt på norsk som på engelsk :)
 
Vår lillemann heter Sondre :)
 
Vår lilleman fick det norrøne namnet Storm. Betyder "den ivrige" och det passar ju gott ettersom han hade så bråttom ut:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp