Hva skal marsboerene hete?

*AJJ❤️*

Elsker forumet
Februarbarna 2023
Vi har vel i grunnen bestemt oss for at lillesøster skal hete Julie ❤ men heeeelt sikker blir vi nok ikke før etter hun er født :) (dere som vet hvem jeg er, det er ikke offisielt ;))

xsmile16her he vi ikkje peiling....vi lika ikkje dei samme navna..er så vanskelig dinna gangen xsmile19

Her kommer det nok en Matilde.. :)

Vi har ei Matilde fra før! :-) Kjempe fint navn!
Og så kommer det en Brage eller en Berge! :-)

her klarer vi liksom ikke komme på noen navn.... det er jo så mange fine navn, men det er på en eller annen rar måte ingen som "passer".. :happy3

Vi har ikke bestemt oss enda, vi tar det nok etter fødsel slik vi gjorde med Adam :)

Vi har hatt navnene klare i flere år, helt fra vi begynte å prøve. Så her blir første jenta Aisha etter svigermor:)

Vanskelig med navn. Eneste vi er enige i er vel at vi ikke vil spikre navnet før vi får se han :) De tre som er øverst på lista akkurat nå som vi begge synes er ok er vel Liam, Aksel og Alexander. Det som er kjedelig med disse navnene er at alle er så populære nå. Vil helst finne noe som ikke er så populært, men det er veldig vanskelig!

Vi bestemmer oss ikke før hun kommer ut. veldig vanskelig for jeg og samboer er ikke enig i det hele tatt. Har Liam fra før og ønsker noe som passer til navnet hans. Jeg har veldig lyst på Cornelia men samboer er absolutt ikke enig, eller så har jeg lyst på Isabel, Miriam, Michelle, Emely, Pernille, Sophie eller ja... si det .. :P men men. vi får vente å se når hun er ute siden vi ikke blir enige :P

Denne gangen blir det vanskelig å finne navn merker jeg. Vi har Jenny-Sophie fra før - men hva lillesøster skal hete lar vente på seg gitt. Liker veldig godt Alma, Pernille og gode gammeldagse navn. Gav min bedre halvdel en navnebok i julesokken til jul, så vi får sette oss ned å bla litt i den, he he

Vi har bestemt navn men velger å ikke si noe før fødsel

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Denne gangen blir det vanskelig å finne navn merker jeg. Vi har Jenny-Sophie fra før - men hva lillesøster skal hete lar vente på seg gitt. Liker veldig godt Alma, Pernille og gode gammeldagse navn. Gav min bedre halvdel en navnebok i julesokken til jul, så vi får sette oss ned å bla litt i den, he he
Da vi ventet storesøster hadde jeg lyst på jennie Louise eller Ella Sofie! Så hva med Ella Louise? ;)

Vi blir aldri enige :( Det eneste navnet typen kunne tenkt seg, er Viktoria, og jeg syns det er veldig fint, men da måtte vi hatt et navn til, og jeg syns Netta Viktoria er kjempe fint :) men det liker jo ikke han igjen.. Det skal være så vanskelig å bli enige :)

Her begynner samboer å tvile på navnet Brage!!
Men da tror jeg han skal få krangle noe heftig med storesøster :-P
Og meg, for jeg bare elsker det navnet!!! :D
Håper virkelig det passer han ;)

Back
Topp