Hva skal mannen få til jul?

Eldorado

Forumet er livet
Nærmer seg jo med stormskritt nå :p Tenkte jeg skulle begynne litt før 20 desember med å kjøpe julegaver i år, nemmelig :)

Mannen min ønsker seg ikke noe annet enn ting til crossern sin, eller sokker.. i mangel på  noe annet å ønske seg liksom.
Jeg har ikke lyst til å kaste bort så mye penger på ting på crosseren hans, for jeg syns ikke det er noe morsomt å gi det bort :p Aner ikke hva jeg skal kjøpe.

Hva skal deres febisspappaer få? :)
 
Åh, gud, nå spør du vanskelig!!

Jeg aner virkelig ikke. Jeg er dritdårlig på å kjøpe gaver! Jeg må ha konkrete ting på ønskelister, ikke bare: "Njaaa... noen fine smykker, kanskje?"
 
Hehe, huff... nei det skjønner jeg trone!:)

Jeg vil det skal være noe fornuftig. Har fortsatt troen på at den interessen han har for cross plutselig blir borte når han får mer å gjøre på hjemmebane rundt januar tider :p
 
han har fått gaven fra meg allerede----en Festina klokke :-)
 
Jeg tenker 

* Kindle
* Police klokke (siden han mistet den han fikk i bursdags gave i fjor)
* Klær


Ja det er dit jeg har kommet.. men så har han jo selvfølgelig bøøøørsda før jul så da må jeg stjele idéen :( 
 
Har samme problem som deg T0mmelise, Th har bursdag 1. desember. That sucksTror han skal få noe fiskeutstyr eller noe sånt i år.. Får vel begynne å tenke på det no. Også må han vel på ett ps3 spill, kommer alltid mange ut rundt juletider som han ønsker seg. 
 
Jeg aner ikke og kommer vel til å stresse med det helt til det nærmer seg. Han har også bursdag 21. desember. O' jul med din glede.
 
Han får gaven sin den 27.oktober :) 
Da skal han steriliseres,og det er ikke billig for å si det sånn!
 
HAHA! kongegave! Steriliseres :) God jul Kjære! her er gavekort på at noken skjærer deg i balla!

eg skal nok gi noke fiskesaker eg også..
og ei bok som heiter "Toppturer med barn i Sogn og Fjordane" Mannen elsker å gå tur.. eg liker det ikkje.. dette er ei utstrekt hand:)
 


Klesklypa skrev:
HAHA! kongegave! Steriliseres :) God jul Kjære! her er gavekort på at noken skjærer deg i balla!

eg skal nok gi noke fiskesaker eg også..
og ei bok som heiter "Toppturer med barn i Sogn og Fjordane" Mannen elsker å gå tur.. eg liker det ikkje.. dette er ei utstrekt hand:)

Hehe
Han som vil steriliseres. Har ikke noe jeg skal ha sagt der :) 
Men ja..Ser det virker rart,og litt komisk,at han får det som en slags julegave xD

Han får mest sannsynlig en liten ting fra barna da:) Tenker på å kjøpe en klokke han har ønsket seg i 2 år nå:)
 
Back
Topp