Hva skal man unngå å gjøre når man er gravid?

Høstbarn2017

Betatt av forumet
Hei! :-)

Jeg er bare nyskjerrig om noen som vet hva man ikke skal gjøre når man e gravid?
Male? Løfte ting? Jobbe med mat? Husrengjøring?
Er bare nyskjerrig siden det er 1 trimester det er snakk om..

Sniker....vær forsiktig med å støvsuge/ vaske gulv. Fremkalte bekkenløsningen litt vel tidlig hos meg :(

Jeg har overlatt rengjøring av kattedoen til min samboer.

Sniker....vær forsiktig med å støvsuge/ vaske gulv. Fremkalte bekkenløsningen litt vel tidlig hos meg :(
Å? Går det ann å framprovosere bekkenløsning? Det visste jeg ikke... Noen som vet om det er mulig å få bekkenløsning før man får positiv test?

Jeg spiste reker i går. Skal man helst unngå det eller går det bra?

venter ett lite ivf mirakel i januar 2014
Jeg har lest at det går fint å spise reker. Når det kommer til krabbe skal man ikke spise "innmaten" dvs det kjøttet som er i huset på krabben.

Uff ja det trigger bekkenløsningen. Jeg gjør det her var dag på jobb så blir spennende hvor lenge det går jeg får det nå. Begynner å merke det allerede. Ble sykmeldt 100% Da jeg var 4 mnd på vei med guttungen pga av det

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Å? Går det ann å framprovosere bekkenløsning? Det visste jeg ikke... Noen som vet om det er mulig å få bekkenløsning før man får positiv test?

Jeg hadde nok fått det på et punkt uansett siden jeg hadde det på slutten av mitt foreige svangerskap, men fikk beskjed av jm at det var dumt gjort etter at jeg fikk det :P

Back
Topp