Hva skal man spørre om da?

lillemeg87

Flørter med forumet
Hei alle sammen :)
Skal til første time hos jordmor i morgen...
Sitter å funderer på hva jeg skal spørre om- til vanlig har man hundre spørsmål- men akkurat nå og i morga tidlig kommer det til å stå stille. :P
Tar gjerne imot råd og spørsmål :)

Ja, si det. Tror ikke jeg hadde noen spørsmål å komme med til første timen jeg hadde med førstemann. Spm kommer nok gjerne underveis :-)

Ble faktisk helt blank selv nå som du spør  Jeg skal i neste uke...

Jeg tror nok at jordmora kommer til å sette igang praten og spørre deg om hvordan du har det osv, bare ha en prat å bli kjent med deg, og da kanskje det dukker opp noen spørsmål etterhvert fra deg i løpet av samtalen  jeg synes det blir godt å snakke med noen som er forståelsesfull og som har god erfaring med akkurat dette temaet, for fastlegen min er en ung mann som er mildt sagt under middels interessert i graviditeten min.... så jeg gleder meg! 

Lykke til! 

Hei:) det går nok bra:) du kommer kanskje på noe underveis. Hu spurte meg hvordan eg hadde det og me blei litt kjent og sånn. Veldig koselige dama. Men eg spurte endel om sånn kosttilskudd/vitamin/jern, siden legen sa at eg skulle ikkje ta noenting! utenom folsyre de første 12 ukene då. Eg skulle bare spise variert og spise fisk (helst laks) 2 gonger i uken. Dette sa eg til jordmoren og hu sa at eg på langt nær fekk i meg nok så eg skulle ta C-vitamin, omega-3 og calcium (har aldri likt melk) hver dag. Så du kan jo høre med henne om tips og sånn for kosthold viss du vil. Eg hørte på min magefølelse, når legen sa eg ikkje skulle ta noe og det er eg glad for siden hun jordmoren min blei helt sjokkert over dette. Er ikkje alltid lett når de mener forskjellig men hør etter på magefølelsen:) Lykke til!!

husk å ta med urinprøve til jordmor:) det hadde ikke jeg fått med meg første gang jeg var der og da måtte jeg innom med urinprøve dagen etter:):)

Cilen skrev:
husk å ta med urinprøve til jordmor:) det hadde ikke jeg fått med meg første gang jeg var der og da måtte jeg innom med urinprøve dagen etter:):)

Oi, det var bra du sa, det hadde ikke jeg fått med meg heller 

Back
Topp