Hva skal man si!?

LilleLisska

Forumet er livet
Sambo sier han skal flytte, men han skal jo så langt bort. Begynner å gråte hver gang han begynner å snakke om det å da klarer jeg ikke å snakke om det. Han skal gå nettskole til høsten å da trenger han jo ikke å flytte. Begynner å lure på om han bare sier det for å plage meg. En stund så sier han at han trives her. Og en annen stund så vil han flytte, vet ikke hva jeg skal tro!
Vi har ikke så god råd og det går utover hans humør. Så snakker han om omsorgsrett for barnet. Blir uttafor!! [:(]

høres ut som om han liker at du blir lei deg...Nei huff sett han på plass eller gjør truslene hans til virklighet,da blir det nok en annen tone kan jeg tenke meg..

Var det min saboer ville jeg sagt at "da vet du hvor døra er". Mener han alvor er det jo ikke noe å samle på uansett, og er det kun for å være kjip så tar han nok hintet...

Tosk! Høres ut som han liker å leke med følelsens dine,og at han er veldig usikker på seg selv...Ikke la han komme med tomme trusler,når han gir uttrykk for at han vil flytte så kast han ut...Gresset er som regel ikke så mye grønnere på den andre siden..

ORIGINAL: Smulen

Var det min saboer ville jeg sagt at "da vet du hvor døra er". Mener han alvor er det jo ikke noe å samle på uansett, og er det kun for å være kjip så tar han nok hintet...

Æ har satt han på plass. Sa alt som det va og han fikk dårlig samvittighet! [:)] Syns han fortjente å få litt dårlig samvittighet! Nu sa han at han ALDRI skulle si nokka sånt igjen!

hver gang jeg krangler med sambo og han syter og klager at han ikke liker seg der vi bor(bor i min leilighet)så sier jeg bare da får du fløtte hjem til rønna di da!!!svært lite man får gjort med slikt før man får råd og mulighet,og det vet sambo!!

ORIGINAL: tikka

hver gang jeg krangler med sambo og han syter og klager at han ikke liker seg der vi bor(bor i min leilighet)så sier jeg bare da får du fløtte hjem til rønna di da!!!svært lite man får gjort med slikt før man får råd og mulighet,og det vet sambo!!

Ja, ikke sant!
Men har satt han på plass nå! [;)]
Han sier bestandig at vi ikke har råd osv. Har lite penger, men vi klarer å betale det vi har. Og får hjelp med husleia. Har det fint synes jeg!
Og han sier han skal være borte i non mnd for å gå skole. Phø! Han som ikke klarer en uke utn meg engang. Det lengste han var borte fra meg var en mnd. Han holdt på å gå på veggene. Han kjedet seg sånn..

hørtes ut som han knapt er myndig engang han der da når han sier sånn. men er bra du sa fra å at han fikk tenkt seg litt om da, noen mannfolk kan være litt korttenkt av og til, å da er det greit å si fra hva man mener.

ORIGINAL: Smulen

Back
Topp