Hva skal man se etter når de har slått hodet skikkelig hardt?

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Sofie datt nemlig ned fra sofaen i dag, men hodet først. Veit ikke akkurat hvor på hodet hun traff da det ikke har kommet noen kul enda, men hun traff skikkelig hardt. Hun ble veldig trøtt rett etterpå, og var grinete lenge. Nå har det gått nesten en time, og hun er i bra form igjen. Tror dere jeg trenger å holde henne våken? Har googla litt, og ser at det egentlig skal ganske mye til før de små får hjernerystelse, siden skjelettet er så mykt, men man blir jo litt bekymra [&:]

Pass på at hun ikke kaster opp iallefall og jeg hadde ikke latt hun sove ennå...

Masse god bedring [;)]

Pupillene hennes reagerer normalt, og er helt jevne og like.
La henne nå jeg, for hun var i grei form. Litt sutrete og ikke spesielt sulten, men ellers ok.

Satser på det gikk bra, men følger nok litt ekstra med henne en stund.

Du Siven, du Siven... Nå fikk jeg endelig forklaring på hvorfor du er så sprø [:D]

ORIGINAL: Julekulesiven79

ORIGINAL: Sunniva Julekule

La henne nå jeg, for hun var i grei form. Litt sutrete og ikke spesielt sulten, men ellers ok.

Du Siven, du Siven... Nå fikk jeg endelig forklaring på hvorfor du er så sprø [:D]

*knis*
Det er det mamma og pappa har sagt og [8D]
Sånn er det å være idrettsidiot som ung og finne på masse rart.

Men det er ikke mer en to år siden jeg slo på meg hjernerystelse 2 ganger på 3 uker. Og jeg som egentlig har fått beskjed om å ta litt bedre vare på nøtta mi fordi den kanskje begynner å få nok av mishandlingen [:D]

Hehehe, hvordan klarer du det egentlig? Har aldri hatt hjernerystelse jeg, selv om jeg har blitt kasta av hesten hundreogførti ganger uten hjelm. Har hode av stål [8D]

*knis*
Det er det mamma og pappa har sagt og [8D]
Sånn er det å være idrettsidiot som ung og finne på masse rart.

Men det er ikke mer en to år siden jeg slo på meg hjernerystelse 2 ganger på 3 uker. Og jeg som egentlig har fått beskjed om å ta litt bedre vare på nøtta mi fordi den kanskje begynner å få nok av mishandlingen [:D]

Hehehe, hvordan klarer du det egentlig? Har aldri hatt hjernerystelse jeg, selv om jeg har blitt kasta av hesten hundreogførti ganger uten hjelm. Har hode av stål [8D]

Flink til å treffe med nøtta først bare [8D]
Den for to år siden så ramla jeg på uteisbanen uten hjelm, og ramle ned trappa ute på hytta 3 uker etter.
Ellers så har jeg jo sykla bmx og hold tpå med friidrett. Men har bare brekt noe EN gang da [8D]

Skrubbsår snakker vi IKKE om

Hahahaha

Back
Topp