Hva skal man ha på seg?

010000100

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg har ikke funnet noe særlig fine gravideklær. Kjøpte en mamalicious kjole som kan brukes på ulike måter så får se om den er ok. Den kostet heldigvis ikke mer enn 160,- så blir spennende å se.

Har brukt bukser med stretch og hårstrikk i knappen samt brukt tubetopp eller slike Belly bands.

Bruker ellers kjoler som tidligere gitt at de kan strekkes litt men må slutte å bruke de nå for ellers er jeg redd de blir for utvidet og stygge i formen.

Har dere noen motetips? Legg gjerne ut bilder!

Dårlig med motetips herfra. Her går det stort sett i det samme tøyet som før jeg ble gravid, med unntak av bukser. Så bør vel bytte noen av de genserne som jeg nå driver og vider ut når babyen har kommet.

Kom over nettsiden Happymum.no her en dag og de har mye fint, synes jeg :) Men gidder ikke å legge så mye penger i klær under graviditeten, annet enn at jeg har kjøpt meg to bukser (svart og blå dongeri) fra Mamalicious som jeg er veldig fornøyd med, en enkel finstrikket topp og en "dongeriskjorte" fra H&M. Ellers går det mye i cardiganer med diverse (ikke gravid-)topper under.

MammaJeans fra HM, lange singletter/topper (Ikke mamma) og cardigans i forskjellige varianter, samt kjoler/tunikaer med strømpebukse eller tights til... Det er slik jeg kler meg om dagen. Ensformig, men føler meg ok enn så lenge. Har vokst noe veldig i magen så klesskapet begrenser seg, men nå er det snart vår og da er det enklere føler jeg.. Da kan disse tynne, mønstrete bomullsbuksene som jeg kjøpte i fjor og året før (som heldigvis også er på mote i år), sammen med en lang singlett og lett cardigan være løsningen. De kommer sikkert til å være behageligere enn disse jeansene også :-)

Kom over nettsiden Happymum.no her en dag og de har mye fint, synes jeg :) Men gidder ikke å legge så mye penger i klær under graviditeten, annet enn at jeg har kjøpt meg to bukser (svart og blå dongeri) fra Mamalicious som jeg er veldig fornøyd med, en enkel finstrikket topp og en "dongeriskjorte" fra H&M. Ellers går det mye i cardiganer med diverse (ikke gravid-)topper under.

Jeg skal kikke litt på nettsiden du foreslo. Vil ikke bruke så mye på mammaklær men trenger noen ok bukser.

Jeg har ikke kjøpt gravidklær til overkroppen, men investert i en mørk jeans fra hm, en mørkeblå stoffbukse fra hm og to sorte tights (også fra hm). Har også kjøpt strømpebukser med plass til magen.

Har også kjøpt inn et par litt lange ermeløse tunikaer fra hm (sort med hvitt mønster og sort med rosa prikker), sort løs og vid dobbeltspent dressjakke fra Lindex som går over rumpa samt m.m.:
hmprod

(HM)
64664900001_m.jpg

(Gina T)

Bruker også en del kjoler med strømpebukse. Utenom underdelene nevnt øverst så resten "vanlige" klær. Jeg velger komfort fremfor fashion ;)

Back
Topp