Hva skal man ha inni...

Firstimemother

Forelsket i forumet
Ja, siden det er min første og det blir sommerbaby. Hva skal skal man/dere har inni vogna altså der babyen ligger,skal man ha ullteppe, eller er det unødvendig eller de kan ligge med litt varme klær inni der? Alle tips tas imot!

Hvor i landet bor du? [emoji23]
Her på Østlandet kan d fort være varmt- så jeg ser bare ann [emoji3]

Fikk min første i Mars, så rakk å forberede meg på sommeren [emoji85]
Var det varme dager lå hun på en tynn dyne med teppe over, og motsatt hvis det var kjøligere [emoji4] hadde også ett tynnt ullteppe med om det skulle være enda kaldere [emoji4] men stort sett så jeg ann dagen om været var bra eller ikke å kledde barnet der etter [emoji4]

Oi- gikk litt fort for seg... men d er jo bare å kjenne og baby er varm eller kald og kle på/av deretter!

Jeg har kjøpt saueull og heklet et tynt pledd, og har helseteppe... så tar d som d kommer [emoji3]

Hvem veit- kanskje dårlig vær i sommer, og masse klær [emoji23]

Tror ikke jeg skal ha ullteppe i vogna. Men laken over madrassen og vogndyne over. Er det kaldt for vesla på seg litt varmere klær og ei lue. Det er lunt og godt inni ei vogn og det er farligere for de små å bli for varme enn å bli litt kalde.

Tror ikke jeg skal ha ullteppe i vogna. Men laken over madrassen og vogndyne over. Er det kaldt for vesla på seg litt varmere klær og ei lue. Det er lunt og godt inni ei vogn og det er farligere for de små å bli for varme enn å bli litt kalde.
Det tenker også men vet ikke hvor varmt det er for nyfødte og hvor kaldt. Ukjent

Kjøpt sommerdyne og lammeskinn så ser jeg an været. Bor i Bergen så vet aldri hvilket vær vi får [emoji23]

Back
Topp