Hva skal lillesøster hete?

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Forrige gang hadde vi navnet klart veldig tidlig - denne gangen er det vanskeligere. Har lang liste med aktuelle guttenavn, men nå trenger vi jentenavn :) ❤️

Liker godt nordiske/norrøne navn, men kan også være noe annet. Er åpen for å vurdere det meste, så bare kom med fine favorittjentenavn eller noe du tror kan passe i forhold til de navnene vi har "på lista"

Vurderer
Elsa
Klara
Asta
Olava og Oline (men disse liker visst ikke mannen:meh:)

Ser jo et lite mønster her i navn med to stavelser som slutter på - a :hilarious: men tror godt vi kan like noe annet. Vil helst ikke ha navn som er på topp 10. Han jeg har fra før deler navn med rundt 300 andre, men så sjeldent behøver det heller ikke være :)
 
Synes Klara er nydelig! Jeg likte det så godt at vi kunne kalt første det, men svigermor heter det så vi la det vekk.

Vi har også «a» ending på begge jentene i hus, men jeg vil ikke skrive navn da storesøster har litt sjeldent navn (deler det som eneste navn med kun 400 andre), og føler jeg blir igjenkjent om jeg skriver det her + nick og bilde. Hehe.

Men ellers liker jeg og vi hadde disse på lista vår til lillesøster:
Alma, Selma, Ada, Una, Tilde og Olivia☺️
 
Vilje
Vilde
Ive
Leonora
Elise
Lyra

Litt forskjellig der, men det er navn vi tenker på i hvert fall :)
 
Jeg hadde lenge Elsa på min liste, og synes fortsatt det er SÅ fint. Men det utgikk til vår yngste pga Frost...

Augusta
Johanna
Lotte
Ruth
Moa
Lydia
Iris
Agnes
Dorothea
Maud
Agatha
 
Elsker alle navnene på lista di. Både Klara og Elsa var sterke kandidater da vi skulle finne navn sist :)

Vilja
Helena
Tyra
Vårin
Elvira
Mina
Olea
Embla
Hedvig
Ylva
Eili
Vera
 
Jeg hadde selma og Rakel på min liste denne gangen, men av de du nevner, syns jeg klara og olava er finest :)
 
Jeg synes Tora og Vera er fint i kategorien "to stavelser og slutter på a"
 
Forrige gang hadde vi navnet klart veldig tidlig - denne gangen er det vanskeligere. Har lang liste med aktuelle guttenavn, men nå trenger vi jentenavn :) ❤️

Liker godt nordiske/norrøne navn, men kan også være noe annet. Er åpen for å vurdere det meste, så bare kom med fine favorittjentenavn eller noe du tror kan passe i forhold til de navnene vi har "på lista"

Vurderer
Elsa
Klara
Asta
Olava og Oline (men disse liker visst ikke mannen:meh:)

Ser jo et lite mønster her i navn med to stavelser som slutter på - a :hilarious: men tror godt vi kan like noe annet. Vil helst ikke ha navn som er på topp 10. Han jeg har fra før deler navn med rundt 300 andre, men så sjeldent behøver det heller ikke være :)
Guri
 
Back
Topp