G Guttemammatil4 Andre møte med forumet 20 Jul 2017 #1 Vi trenger forslag hva lillebror skal hete. Storebror heter Erling Vi liker veldig godt Eskil navnet, men vil ha et dobbelt fornavn.
Vi trenger forslag hva lillebror skal hete. Storebror heter Erling Vi liker veldig godt Eskil navnet, men vil ha et dobbelt fornavn.
D Dunja Forelsket i forumet 21 Jul 2017 #2 Eskil var vanskelig med dobbelt navn, men veldig fint navn! Eskil Andre Kanskje litt lettere om det kommer som navn nr to Nils Eskil Thor Eskil Lars Eskil
Eskil var vanskelig med dobbelt navn, men veldig fint navn! Eskil Andre Kanskje litt lettere om det kommer som navn nr to Nils Eskil Thor Eskil Lars Eskil
Devilina Gift med forumet Høsthjerter 2017 7 Aug 2017 #3 Bkno9145872 skrev: Vi trenger forslag hva lillebror skal hete. Storebror heter Erling Vi liker veldig godt Eskil navnet, men vil ha et dobbelt fornavn. Klikk for å utvide … Eskil Aleksander synes jeg klinger fint. Eskil Johan Eskil Johannes Eskil André
Bkno9145872 skrev: Vi trenger forslag hva lillebror skal hete. Storebror heter Erling Vi liker veldig godt Eskil navnet, men vil ha et dobbelt fornavn. Klikk for å utvide … Eskil Aleksander synes jeg klinger fint. Eskil Johan Eskil Johannes Eskil André
Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016 7 Aug 2017 #4 Jeg tenkte Gustav med en gang. Men siden det må være dobbelt med Eskil, så foreslår jeg Eskil Tobias.
Jeg tenkte Gustav med en gang. Men siden det må være dobbelt med Eskil, så foreslår jeg Eskil Tobias.