Hva skal lillebror hete??

Camomille

Gift med forumet
Storebror heter Patrick Cebastian.. Hva i all verden kan lillebror hete??

Noen som har tips??

Vi liker Maximilian, men det kan av spesielle grunner ikke brukes...

Vrien [:)]

Sander Nataniel
Sander Matheo
Emil August
Philip Elias
Felix Olíver
Isac Johannes
Niclas Olai
Levi Tobias
Theo Olander
Theo Leander
Trym Olander
Oskar Nikolai

Æææææ.. Er jeg helt på jordet, eller synes du noen var ok?

ORIGINAL: bambina85

Vrien [:)]

Sander Nataniel
Sander Matheo
Emil August
Philip Elias
Felix Olíver
Isac Johannes
Niclas Olai
Levi Tobias
Theo Olander
Theo Leander
Trym Olander
Oskar Nikolai

Æææææ.. Er jeg helt på jordet, eller synes du noen var ok?

Takk, snilt av deg[:)] Vi har vært inne på Nicklas, men jeg synes kanskje det er litt kjedelig... [8|] Jeg liker det kanskje bedre med bare k - Niklas...

Sambo liker Fredrick, Felix, Alexander, Vincent  [:-], Leonardo.. ja ikke vet jeg. Det er ikke helt min smak. Aleksander er fint synes jeg, men ikke noe jeg velger selv.

Ellers er jeg ikke så fan av "mote-navn" eller "poppis-navn" som gjerne Sander, Theo og Oliver.. Den sjangeren. Fine navn, for all del, men ikke noe jeg kan velge..
ARH! at det skal være så vanskelig..... [>:] Denne gangen har jeg egentlig lettere for å komme opp med jentenavn jeg liker..

Nei det der er jammen ikke enkelt, Camomille!!![:)]

Mine favoritter er Niklas, Jesper, Teo, Kasper osv... Jeg hadde lyst at Patrick min skulle hete Jesper, men fikk ikke medhold, så da ble det Patrick istedet[:D]

Jeg ser at vi har et stort problem om vi får gutt neste gang.. Jentenavnet har vi blitt enige om for lenge siden.. hehe![:)]

Hehe, Mlin. Her er det Nicklas som står øverst på lista tror jeg.. Blant de vi har.. Men jeg vil helst skrive det Niklas tror jeg.. Men nå er ikke navnet valgt, og det blir nok med c i såtilfelle...

Hadde vi fått jente vet ihvertfall jeg hva jeg hadde ønsket meg, men sambo er nok ikke enig der heller... [8D] Jeg digger navnet Saga eller Roma.. [;)] Men om det hadde blitt det fra min side er ikke sikkert. [8D]

ORIGINAL: Camomille

Hehe, Mlin. Her er det Nicklas som står øverst på lista tror jeg.. Blant de vi har.. Men jeg vil helst skrive det Niklas tror jeg.. Men nå er ikke navnet valgt, og det blir nok med c i såtilfelle...

Hadde vi fått jente vet ihvertfall jeg hva jeg hadde ønsket meg, men sambo er nok ikke enig der heller... [8D] Jeg digger navnet Saga eller Roma.. [;)] Men om det hadde blitt det fra min side er ikke sikkert. [8D]

Haha, trur me har lik navnesmak! Visst me får jenta ska hu hetta Saga![:D]

Back
Topp