hva skal junisnuppene idag? :)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
dere som er på ul på oppdatere oss da :D

men hva skal vi andre? :)

jeg og min kjære skal til banken om under 2 timer ! gud som jeg gleder meg :D
så skal vi til barnets oldeforeldre en tur :) deretter til ett venne par også hjem hvor vi skal slappe av :)

Jeg har ikke gjort så mye enda. Har fridag og sitter bare og sløver.hoho

Skal snart komme meg opp fra sofaen og ut og handle inn litt mat. Skulle egentlig vært på H/M og kjøpt meg en gravidtights til, men gidder ikke i dag... Laaaat i dag gitt:)

Så skal jeg hente gutten min i bhg, lage middag og det som hører med i barnehverdagen.

Jeg har ikke gjort så mye enda. Har fridag og sitter bare og sløver.hoho

Skal snart komme meg opp fra sofaen og ut og handle inn litt mat. Skulle egentlig vært på H/M og kjøpt meg en gravidtights til, men gidder ikke i dag... Laaaat i dag gitt:)

Så skal jeg hente gutten min i bhg, lage middag og det som hører med i barnehverdagen.
deilig med late dager :) jeg har enda ikke kommet meg ut av pysjen eller dynen jeg :p må vel det snart når jeg og min kjære skal i bankmøte idag :p du får ta å kjøpe den når du orker da vettu :) okei :)

deilig med late dager :) jeg har enda ikke kommet meg ut av pysjen eller dynen jeg :p må vel det snart når jeg og min kjære skal i bankmøte idag :p du får ta å kjøpe den når du orker da vettu :) okei :)

Godt å se vi er flere.. hehe
Sitter i pysj buksa enda jeg også... haha
Lykke til på bank møtet:)

Godt å se vi er flere.. hehe
Sitter i pysj buksa enda jeg også... haha
Lykke til på bank møtet:)
hihi ja :) jeg sto opp klokken 10:00 og har ikke fått sove mere jeg :p jo takk for det :) skal oppdatere etterpå ^^ vi må ha masse innlegg vettu ;)

Jeg har skrevet, skrevet, skrevet og skrevet på oppgave i dag! Drita lei! Men blir ferdig i dag, om oppgaven er dårlig så får den være det! Gidder ikke mer! Så flyr jeg hjem til gutta mine i morgentidlig. Har vært hos mamma siden mandag. I dag har IN nektet å prate med meg i telefonen, så jeg vil hjem for å kose med han.

Viii hadde barnefri inatt så jeg sov til 11, så ryddet jeg kjøkkenet og stua, vekte gubben halv 1. Så reiste jeg ned på jobb med skattekortene våre og sjekket mailen min. Hadde fått 319 (!!!!!) mail på jobb :p Så gikk vi en tur på senteret her og så på babytøy og forlovelsesringer. <3 Så handla vi middag, henta snuppa i barnehagen og reiste hjem. Nå sitter vi med hver vår tlf og ser på TV ^^

I dag har jeg vært i begravelse, vært hos frisøren med unga og butikken, så var da vel ikke hjemme igjen før halv 6 i efta. Nå er det beina i sofaen og gjøre minst muilg :P

Jeg har skrevet, skrevet, skrevet og skrevet på oppgave i dag! Drita lei! Men blir ferdig i dag, om oppgaven er dårlig så får den være det! Gidder ikke mer! Så flyr jeg hjem til gutta mine i morgentidlig. Har vært hos mamma siden mandag. I dag har IN nektet å prate med meg i telefonen, så jeg vil hjem for å kose med han.
huff da :/ hørtes slitsomt ut... det skjønner jeg veldig godt at du vil :)

Viii hadde barnefri inatt så jeg sov til 11, så ryddet jeg kjøkkenet og stua, vekte gubben halv 1. Så reiste jeg ned på jobb med skattekortene våre og sjekket mailen min. Hadde fått 319 (!!!!!) mail på jobb :p Så gikk vi en tur på senteret her og så på babytøy og forlovelsesringer. <3 Så handla vi middag, henta snuppa i barnehagen og reiste hjem. Nå sitter vi med hver vår tlf og ser på TV ^^
så koselig dag <3 man trenger slike stunder i forholdet og :) haha sånn det ender opp på kvelden for de fleste :p

I dag har jeg vært i begravelse, vært hos frisøren med unga og butikken, så var da vel ikke hjemme igjen før halv 6 i efta. Nå er det beina i sofaen og gjøre minst muilg :p
huff da :/ trist dag med andre ord... deilig at du slapper av nå da :)

Back
Topp